• Sommarbebben

samlingsplats för uj-ägare! (mountain buggy/oth) del vi

Hej,

Lägger in en ny UJ tråd här under Barnvagnar. Välkomna vare sig du är en ny eller gammal Mountain Buggy / Urban Jungle-fan.

Är du intresserad av Urban Jungle/Mountain Buggy eller Rollerbug vagnarna från One Tree Hill?

Här i ts-inlägget finns en hel del info som vi OTH-ägare samlat ihop så läs gärna här först om ni undrar något. Annars går det givetvis bra att fråga. Om ingen svarar första gången så ställ frågan igen, det går undan i denna tråd och det är lätt att missa inlägg.

Del I: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8098172.html
    Del II: www.familjeliv.se/Forum-11-240/m10010032.html
    Del III: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m12369985.html
    Del IV: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m15187503.html
    Del V: www.familjeliv.se/Forum-11-236/m17119621.html

FAO
    .............
    URBAN JUNGLE
    Mått H-98 B-68,5 L-104
    Ihopfälld H-37 L-104
    Vikt 9,5
    Pris: ca 5995 - 6295 kr

MOUNTAIN TERRAIN
    Mått H-99 B-62,5 L-110
    Ihopfälld H-35 L-110
    Vikt 9 kg
    Pris: ca 4995 kr

LIGGINSATS
    Mått H-19 B-36,5 L-75
    Vikt 4,3 kg
    Pris: ca 1895 kr

SYSKONVAGNAR - VID FLERA BARN
    Både Urban Jungle och Mountain Terrain finns som syskonvagnar till tvillingar eller täta syskon. Ligginsatsen/erna byts ut mot sittdelar när bebisarna kan sitta själva. Som syskonvagn kan du ha en ligginsats medan det större barnet sitter i en sittdel, tills ligginsatsen byts ut och ni har två sittdelar. Handtaget höjdjusteras med ett förlängningshandtag.

Urban Jungle
    Mått H-36 B-73 L-105
    Vikt 14 kg
    Pris: ca 8695 kr

Mountain Terrain
    Mått H-99,5 B-74,5 L-110
    Ihopfälld H-34 L-110
    Vikt 13 kg
    Pris: ca 7795 kr

Ang KLÄDSEL TILL UJ / Mountain Buggys 2007
    Klädsel 2007 passar på 2005-2006, dock ej exakt med tryckknapparna, då en i ramen blir utan på varje sida. Det kommer att gå att beställa extra klädslar igen, pris 1995 för standardfärger, och 2195 för de mönstrade. Två undantag finns: Limited edition, dvs Matrouschka grön samt ?Fifties? brun, de finns bara i en begränsad upplaga.

HEMSIDA: www.onetreehilleurope.com/

Länk till UJ köpes/bytes/säljes blogg här på FL:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b54347.html

• Svar på tråden samlingsplats för uj-ägare! (mountain buggy/oth) del vi
  • tessan8micke

Måste bara fråga, jag har en pump från Kronan till min BB. Men det funkar inte att pumpa däcken på UJn med den, måste man ha OTH's egna?

• Bellahhh
    tessan8micke skrev 2007-04-25 11:10:08 följande:
    Måste bara fråga, jag har en pump från Kronan till min BB. Men det funkar inte att pumpa däcken på UJn med den, måste man ha OTH's egna?
    nej man kan pumpa på macken juh!
    Min familj är finast
  • Bellahhh

för ovanligheternas skull så är vagn leveransen försenad har jag tur kommer den i slutet på nästa vecka!!!!!!!!!!!!! j*vla snooopp

Min familj är finast
  • Lille Mammsen

tessan8micke: Ett hett TIPS är att köpa Biltemas pumpar =BILLIGA! Finns flera olika modeller & stl. Super till UJ & div cyklar/luftbadrasser mm mm!!!

• Lille Mammsen

Bellahhh: Smartare att ha pump hemma jöööö ;0) Då finns det ingen risk att någon hjul sprängs då trycket endå är ganska kraftig...är ju till för bil & motorcyklar typ!

• jessikapersika

bellahhh

va?? försenad? de e för att den ska vara så snygg som möjligt.. den e as speciel så den levereras säkert på aldeles eget sett

Filip Viggo 060319, mammas och pappas busfrö
  • Hille77

jessikapersika: Vart beställde du ifrån?? Supersnabb leverans ju

• lindi

hej! ny här o har en liten fråga =)

reklamerade min varukorg förra sommaren och ska få en ny. men har fortfarande inte fått någon ny, är inte det lite konstigt att det tar sån tid. någon mer som fått vänta på grejerna länge?
    ska nog prova att skriva ett mail direkt till one tree hill o höra!

• Lille Mammsen

Lindi: ring butiken...kanske den ligger & väntar på dig? Kanske butiken ringt dig utan att nå dig då & sedan glömts bort?

• fru Wanqvist
    lindi skrev 2007-04-25 11:22:31 följande:
    hej! ny här o har en liten fråga =)reklamerade min varukorg förra sommaren och ska få en ny. men har fortfarande inte fått någon ny, är inte det lite konstigt att det tar sån tid. någon mer som fått vänta på grejerna länge?ska nog prova att skriva ett mail direkt till one tree hill o höra!
    vart lämnade du in den?
    ring Edberg & Company istället för att maila, superbra service och svar direkt!
    ~ iah har mammas hjärta som i ett skruvstäd ~
Svar på tråden samlingsplats för uj-ägare! (mountain buggy/oth) del vi