ägglossning efter ivf-missfall?
Undrar om någon vet hur man räknar när man har ägglossning efter man fått missfall i ivf? Är missfallet mensdag 1? Eller hur räknar man liksom? Skulle bli glad för svar eftersom jag är förkrossad..
Mvh Scuri
Undrar om någon vet hur man räknar när man har ägglossning efter man fått missfall i ivf? Är missfallet mensdag 1? Eller hur räknar man liksom? Skulle bli glad för svar eftersom jag är förkrossad..
Mvh Scuri
Alltså, det mesta sätts ju i obalans efter ett missfall, men jag räknade blödningens startdag på missfallet som dag 1 iallafall, nästa mens kom på dag 29 så det stämde ganska bra för mig!
Hej,
Jag hade missfall 18 januari och fick nästa mens 14 feb så det verkar vettigt att räkna missfallsdagen som dag 1. Däremot fick jag inte börja om med IVF förränn jag fått en mens till. ev kanske man inte alltid har en ok ägglossning direkt efter ett missfall? Trösta dig med att ett missfall inte betyder att risken för missfall är högre nästa gång! Vi har precis blivit gravida helt på egen hand innan vi hann starta sprutsessionen!