Så Ledsen
Över att min bonus har fått den mamma som han fick! de får själva inte välja vilka föräldrar de ska ha. Jag trodde det var lungt nu men hon vill inte ha sitt barn varannan vecka i framtiden. Men jag känner nu att jag vill heller inte att hon ska ha honom varannan vecka i framtiden heller. Så det är ömsesidigt ... så nästa sommar kommer nog min bonus att få bo här "heltid". De kommer att flytta nu till jul, men fortfarande ha varannan vecka tills vidare. Men vi får se hur pojken mår!? vad han kommer må bäst av. Då finns det inga tidsperspektiv.
Hon har inga problem med att han kommer spendera mer tid med mig än henne, att jag kommer vara en mer "modergestalt" för hennes barn. Det rör henne inte i ryggmärgen!
Men det är ruskigt ledsamt att se någon som valde att ta detta barn till världen, att de sedan kan välja bort det!
Hon kommer att ångra sig när hennes son blir äldre att hon kommer missa en tid med honom som hon kunde ha fått.
Det finns då folk till allt, men det är synd att det ska gå ut över barnen! Men vi får vänta och se vad allt tar oss, ser vi att pojken kommer att må väldigt dåligt över detta med flytt och varannan vecka! då blir det självklart "heltid" lite tidigare , vi får helt enkelt se hur han kommer att må och utgå ifrån det.