• Yohanna85

Så Ledsen

Över att min bonus har fått den mamma som han fick! de får själva inte välja vilka föräldrar de ska ha. Jag trodde det var lungt nu men hon vill inte ha sitt barn varannan vecka i framtiden. Men jag känner nu att jag vill heller inte att hon ska ha honom varannan vecka i framtiden heller. Så det är ömsesidigt ... så nästa sommar kommer nog min bonus att få bo här "heltid". De kommer att flytta nu till jul, men fortfarande ha varannan vecka tills vidare. Men vi får se hur pojken mår!? vad han kommer må bäst av. Då finns det inga tidsperspektiv.

Hon har inga problem med att han kommer spendera mer tid med mig än henne, att jag kommer vara en mer "modergestalt" för hennes barn. Det rör henne inte i ryggmärgen!

Men det är ruskigt ledsamt att se någon som valde att ta detta barn till världen, att de sedan kan välja bort det!

Hon kommer att ångra sig när hennes son blir äldre att hon kommer missa en tid med honom som hon kunde ha fått.

Det finns då folk till allt, men det är synd att det ska gå ut över barnen! Men vi får vänta och se vad allt tar oss, ser vi att pojken kommer att må väldigt dåligt över detta med flytt och varannan vecka! då blir det självklart "heltid" lite tidigare , vi får helt enkelt se hur han kommer att må och utgå ifrån det.

• Svar på tråden Så Ledsen
  • Jojjanna

Vilken tur att han har en så förstående pappa och bonusmamma!!! Ni verkar ju sätta hans behov främst så det kommer säkert att gå bra för honom.

• Yohanna85

Ja jag hoppas verkligen att det kommer att lösa sig, idag mår han jättebra! det är just det. men vi får se hur det blir när de flyttar.. sen vet vi att varken vi eller de orkar ha varannan vecka hur länge som helst när det är 2,5 mils avstånd. Men vi får se då, börjar han må dåligt så får han bo här med oss! och hoppas att det skulle bli bättre.

• Anonym (Malin)
    Jag kan inte fatta att man kan välja bort ett barn det är ju hemskt!! Jag är också ledsen att min sambos barn har en så hemsk mamma hon tror att dom är saker som man kan göra vad man vill med.Det är tragiskt men tyvärr är det svårt att ändra på dom hoppas allt löser sig för er och barnet.
  • Anonym (förstår)

mina bonusars mamma söp bort sina chanser att ha kvar barnen. De hade det helt för jävligt ett tag med knarkande suspekta pojkvänner, en mamma som sket i allt utom sig själv, ingen, mat, inga kläder, fick städa upp efter suparfesterna och hade det rent för jävligt. Fattar inte hur man kan????? Jag älskar de barnen och varje gång jag ser henne blir jag fullkomligt rasande. Jävla egoistiska sjuka människa. Hur kan man???? Nu är barnen ganska stora och träffar inte henne ofta, ett par ggr om året kanske, och t o m då krånglar hon att det är dyrt att köra, köpa mat etc. Glad att vi upptäckte hur de had det så pass snabbt och at de bor här och får kärlek, trygghet och allt annat, men hur måste det inte kännas inuti dem???

• Yohanna85

man blir så ledsen när man hör sånt... men det är tur att det finns andra i dessa barns liv där de kan känna sig trygga! men det kommer nog alltid vara sår efter när de vet att deras egna föräldrar har valt bort de ur sitt liv.

Svar på tråden Så Ledsen