Kan man skaffa Nix-spärr till mobil??
..å hur gör man det isf?? Funkar inte att ringa det numret man ringer för att skaffa spärr till fast telefon.
Tacksam för svar!!!
..å hur gör man det isf?? Funkar inte att ringa det numret man ringer för att skaffa spärr till fast telefon.
Tacksam för svar!!!
Nej, det finns inte ännu.
Pikkuenkeli: Oki.. synd.. för nu har försäljarna börjat ringa på mobilen också *irriterande* Men tack för ditt svar!! Antar förresten att du är finsk med tanke på namnet.. min mamma är finsk så jag förstår finska
Jo, jag vet att de har börjat ringa på mobilerna. När det blivit ett större problem kommer NIX att kunna finnas till mobiler också, de vet bara inte när.
Nä, jag är faktiskt inte finsk. Min sambo har föräldrar födda i Finland däremot.
Hihi.. oki.. trodde det va du som va finsk eftersom du hade valt ett finsk nick här men då förstår jag
Ja, usch för dessa jobbiga telefonförsäljare!!
Hålelr, med, telefonförsäljare é sjuukt jobbiga! Specieltl när dom ringer 5-6 gånger samma dag (samma numemr) för man inte svarar (svarar inte på okända nummer här hemma, é aldrig till mej ändå så )
ähum...med risk för utskällning så erkänner jag. Jag är telefonförsäljare.
Tycker iofs att det är konstigt att de ringer på era mobilnr om ni inte sjlva lämnat ut dem. De enda vi ringer till på mobilnr är sådana som anmält att de inte har annat nr.
Har man företag så kan de ringa på mobilen.
Från 4-5 olika ställen é väl en sak, men 4-5 gånger från samma ställe SAMMA dag D tycker jag nästan é värre på nått sätt
Eller, drygare.
Taffer: Jo, det är klart, men man vill juh inte skynda till telen i onödan varje gång det ringer å så är det försäljare varje gång. Så trött på det nu!! Men visst, om de ringer 4-5 gånger från samma ställe fast man svarat innan så är det nog jobbigare.
sweetie82
De ringer tills man svarar eftersom det är olika personer som ringer varje gång. det syns inte hus många gånger vi har ringt(inte på våra datorer iaf) O då kanske det är första gången vi ringer eller 57e..ingen aning. Mitt råd är att vara trevlig men säga att jag är inte intresserad, visst försöker man förklara vad det handlar om, innan ni hinner slänga på luren så ni vet vad det är ni tackar nej till(det kan ju vara the chance of a lifetime för er)men då tar man bort er ur dialern iaf.