• grisekno

Brukar du handla kläder på postorder?

Nu menar jag naturligtvis inte att man måste handla ALLA sina kläder där...

Jag handlar en del på Ellos...

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Brukar du handla kläder på postorder?
  • vindlind

Ja, H&M är det som gäller!

• Majbarnen

Det händer; Ellos, Josefssons, H&M Rowells, Haléns

• Anna1111

H&M Rowels, Ellos, Haléns, Josefssons och lite annat.

• liv10

hm, la redoute, halens, ellos...

• delilah77

HM, figleaves (superbra på underkläder!), Fåfäng, Wardrobe Stockholm, YWFS, Shopaholic, Mrs H, FCUK...osv osv. Det är bekvämt med nätshopping.

• TEDDEN

Näää, jag vill prova, känna och prova igen. Inget fusk här inte!

Men jag skulle precis som delilah77 gör, kunna tänka mig att beställa från Mrs H eller Bubbelroom, eftersom jag känner till kläderna som säljs där och inte skulle bli besviken på exempelvis kvalitén.
    Nu bor jag ett stenkast från båda affärerna så jag behöver inte nätshoppa därifrån, men om!

• delilah77

Hehe! Jo jag gillar egentligen inte att "gå i affärer" (som min mamma kallar det) utan föredrar att bara vakna och vips har man snygga grejer i garderoben. tyvärr händer ju sånt ganska sällan så emellanåt blir det nätshopping för mig. :)
    När jag shoppar så köper jag BERG med grejer och sedan lämnar/skickar jag tbx 98% typ....Jag provar allt hemma så man kan se om det matchar/funkar med andra plagg etc.

Mina pojkvänner har alltid blivit chockade av min shoppingstil (jag påminner om en rånare, med skillnaden att jag betalar för mig) och kan köpa en hel outfit på 15 minuter. Jag har även fått "äran" (eller jag tycker nog det känns lite fint ändå) att få hjälpa killar att shoppa. :)

Svar på tråden Brukar du handla kläder på postorder?