Ballerinaskor..
Är bara lite nyfiken på vad ni egentligen tycker om dessa ballerinaskor som är på modet?
Själv skulle jag aldrig kunna tänka mig att ha såna på mig, men det finns ju faktiskt folk som passar i dem...
Är bara lite nyfiken på vad ni egentligen tycker om dessa ballerinaskor som är på modet?
Själv skulle jag aldrig kunna tänka mig att ha såna på mig, men det finns ju faktiskt folk som passar i dem...
de flesta är fina tycker jag
Det finns ju olika färger och mönster på skorna , jag har funderat på att köpa ett ar svarta så har man lågskor som är bekväma och passar bättre till kjol tex än gympadojor och man slipper få in en massa grus i skorna som man får av sandaler (jag gillar lågskor) .
Däremot är jag inget för metallicfärgade ballerinaskor .
Jag svarade skitfult. Alltså ... jag tycker sådana skor är jätte söta ... på barn. Fast det känns lite konstigt när de sitter på vuxna. Men vem vet ... jag kanske faller för modet till slut, jag med. Jag brukar göra det. Gillade inte utsvängda byxor tidigare heller, men nu har jag nästan enbart sådana byxor.
Fast när det gäller skor, så föredrar jag nog hellre typ platå-skor, eftersom jag är så kort.
Förra sommaren tackade ja gud att de fanns i så många olika varianter...JAG FULLKOMLIGT ÄLSKAR DOM!!
Likaså nu...solen lyser, mina ballerinor åker me glädje fram.
Röstar på JÄTTESNYGGT.
Ballewrinaskor är lika fult som Leggings och ja jag är stolt över mina träfofflor
Gillar dem.
Fina och sköna!
Jag gillar dem också starkt. fina och sköna. Pasar med både byxor , capribyxor eller kjol.
Skitfult
Snyggt på ett fåtal, eller till rätt byxor. Ballerinaskor har förmågan att förvandla de flesta ben till rejäla timmerstockar i mina ögon.
fantastiska!!
jag har säkert tjugo par och kan nog inte leva utan dom!
Jag älskar ballerina sor, det är så himla snyggt. Jag tycker dock att ballerinaskor i sportmodell är ritigt fula, det samma gäller ballerinaskor där själva skon går för högt upp på själva foten...
Skitfult!
Jag går bara i mina skinsandaler, köpta på Kreta, under sommaren. Ballerina skor är blande de fulaste jag vet.
Det beror helt på hur dom ser ut. Det finns jättefina och sen finns det JÄTTEfula
Alltså, jag tycker inte direkt de är snygga. Snarare söta, sötast på små tjejer men det är ju så ruggigt sköna! Jag gilalr ballerinaskor eller dockskor somv i kallade dem i tonåren. Skulel gärna ha sådana där Kinaskor vi hade med, om jag kunde hitta några.
Underbart snyggt! Sköna OCH snygga, vad mer kan man begära?
Fint men helt omöjliga för mig att bära. Jag har provat, men de sitter liksom inte fast.
Dessutom verkar de inte sköna, med tunn tunn platt sula. Får ni inte ont i fötterna om ni går i dem en hel dag?