• churton

*I vår lägenhet finns några 60x60-garderober utan inredning.

I vår lägenhet finns några 60x60-garderober utan inredning. IKEA har andra mått, bland annat 50x50 och 50x100. Är det någon som vet var man kan få tag på hyllplan och trådbackar till innermåtten ca 58x58 cm?

• Svar på tråden *I vår lägenhet finns några 60x60-garderober utan inredning.
  • Nitis77

Varför inte anv Ikeas "Skubb förvaring"??
    Har gamla garderober i vår lght helt utan hyllplan, bara stång
    och anv bara skubb..funkar kanon bra!
    Då kan man om man vill köpa till lådor, om man inte vill ha som öpnna hyllor...

• churton

Tack för tipset! Vi har ett par sådana och de fungerar bra, men skulle även vilja ha några hyllplan el trådbackar eftersom de sväljer mer. Någon annan som råkar veta?

• Nyckelpiga

Jag hade samma problem i en tidigare lägenhet. Jag köpte IKEAs fristående trådbackar (kommer tyvärr inte ihåg namnet) och ställde de på "golvet" i garderoben.

• musli

synd att du bor där du bor... mamma har en flock trådbackar 60x60 som hon vill bli av med.... fast hon bor i halland...

• Marple

Vi har också 60 cm breda garderober. Hittade nya dörrar till dem på Coop Forum. De hade nog inredning till sådana också skulle jag tro. (vi var ju bara ute efter dörrar)
    Du kan ju också kolla på kökinredningsfirmor, köksskåp kan man ju få i 60 cm bredd.

Svar på tråden *I vår lägenhet finns några 60x60-garderober utan inredning.