• Svar på tråden Snickarbyxor - snyggt eller töntigt?
  • TEDDEN

Rent instinktivt: lämna tillbaka.

Det måste vara det i särklass fulaste plagget. Och på en gravid kvinna. Snacka om att etferlikna Nalle Puh i kroppsformen.

• Novus

Lämna tillbaka... Tycker man ser ut som jättebaby i mammasnickarbyxor. Däremot kan det vara fint med en kort kjol som är som "snickarkjol"

• Karpet

Jag skulle lämna tillbaka då jag anser att man ser ut som en förvuxen bebis i snickarbyxor.

• Elinore

näää jag tycker att det är fint.. speciellt med en vit snygg skjorta under

• Ebbz

Hur fint som helst! Speciellt nu när värmen kommer, ett snyggt linne under och vik upp byxorna, det ser jättetufft ut.

Du ska inte lyssna på vad ala andra tycker, gillar du de (vilket jag tror, annars så hade du nog inte köpt de), så använd de!

ag har själv ett par från H&M, gillar verkligen de, sitter bekvämt och ser tufft ut, har bara fått höra hur fint det ser ut och gulligt, det är så typiskt med snickarbrallor när man e´ gravid ju!

("Särklass det fulaste, hmm... Tycker jag nog inte. Däremot alla tunikor som gör att man ser ut som man är i 20 veckor längre gången än vad man är, det är nog fulare!) Men men... Alla har vi vår olika smak, tack & lov!

Klä på dig i dina snickarbyxor nu & va´ nöjd!

*KRAM*

• pusselbitar

Jag röstar på lämna tillbaka. Men det är jag det. Det måste faktiskt vara ett av dom värsta gravidplaggen.

• Miss Lau

Personligen tycker jag att det ser urfult ut med snickarbyxor på en gravid. Men det är vad jag tycker. Gillar du snickarbyxor ska du givetvis behålla dem oavsett vad andra tycker.

• MARIA99

snyggt å snyggt men hemskt bekvämt! I slutet av mina graviditeter har det varit dem som suttit bäst & haft bäst stöd för magen.

• sladdmamman

jag håller med dom som säjer "lämna tillbaka". herregud, jag tycker man ser ut som en förvuxen bamse!! snickarbyxor på en gravid....det är som en....byggare med kjol....inte fan tänker du bygga hus??

• klickann

snyggt och coolt :) På gravid iaf. Så självklart ska du ha dem kvar!

Svar på tråden Snickarbyxor - snyggt eller töntigt?