De svarar inte på Bröllopsinbjudan...
Vi skall gifta oss i juni och skickade ut inbjudningarna för drygt en månad sedan. OSA är 30/4. Nästan alla har svarat...
Vi är fyra tjejer som umgås väldig mycket, det är de fyra jag har tänkt tillbringa förmiddagen innan vigseln med. En skall fixa mitt hår och så. Hon tackade ja till inbjudan nästan direkt när den kom.
De två andra har inte svarat ännu... Tycker det är ganska konstigt. Vet inte om de ser det som så "självklart" att de kommer så de inte svarar. Den ena har dock en sambo som ev. skall med, och för hans del måste jag ju har ett svar. Antar att jag får ringa dem i början av veckan, men känns lite trist. Jag kan vara lite småsur och långsint ibland, och det är en typisk sådan grej. Typ: "Skiter ni i att svara så tolkar jag det som ett nej..." Dessa två tjejer är alltså de enda som inte svarat ännu. Och jag vet att de har fått inbjudan, de hade pratat om det med den 4.e tjejen (hon som svarat)
Blää, tråkigt när det är så.
Och vi har hörts av under den här tiden, så gott om tillfällen att "kila in ett svar" har funnits.