Urin som luktar illa och är mörkt
Märkte inatt när jag var på toa och kissade, så luktade urinen väldigt starkt och den var väldigt mörk till färgen också. När jag började tänka tillbaka så har det även varit så på dagen ibland.
Någon mer?
Märkte inatt när jag var på toa och kissade, så luktade urinen väldigt starkt och den var väldigt mörk till färgen också. När jag började tänka tillbaka så har det även varit så på dagen ibland.
Någon mer?
kanske vätskebrist, drick en liter så får du se om det hjälper
Drick mera! Det är vätskebrist. Om du ammar ska du dricka minst tre liter om dagen, och ammar du inte ska du iallafall dricka två. Kisset ska vara nästan genomskinligt, då dricker du tillräckligt. Lycka till!
vatten!
måste lägga till att man ska inte överdriva drickandet heller...
då kan man få vattenförgiftning
uvi..
Ett uvi behöver inte kännas, utan precis som du säger så luktar urinet illa och det blir mörkt "gul/orange"..
Drick mycket vätska, och åk och testa dej för uvi, för det är inte roligt att få!
jag har samma sak, är iofs gravid vet inte om du är det, emn det rä inget soms tör mig och jag mår bra och dricker ändå måttligt så jag förösker att inte bry mig!
Drick ordentligt idag, så är det nog bättre imorgon.
Jag tror på vätskebrist eller UVI - håller helt med Splach. Har själv precis fått besked om att jag har UVI (är oxå gravid) och har inte känt nåt annat än de symptom du nämner TS!