• Billy och Jag

Äter du citron?

Jag brukar gröpa med sked direkt ur skalet.. MUMS!

alis volat propriis - Hon flyger med egna vingar.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Äter du citron?
  • pippo75

Å, fy f*n det "drar" inne i munnen bara jag läser här....jag kan knappt kolla på en citron. Sååå surt

• Mixxa

Till tequila och Corona extra är det smaskens

• Zimlis

Måste nog prova det här med o salta på.. Oftast äter jag det i samband med att jag använder det till något - alltså om det blir någon citron över så mumsar jag i mej den

• Februarii
    tahira Precis så gör jag också! Åt din mamma också det när du låg i magen
  • Zimlis

Mixxa: Åhhh Corona med en skiva citron Mmmm eller lime e med gott i Corona eller MGD

• Banana82

nej, eftersom jag är allergisk mot dem

I don't give a damn about a life after death - but I gotta get proof that there's life after birth
  • Mixxa
    Zimlis skrev 2007-04-27 14:42:55 följande:
    Mixxa: Åhhh Corona med en skiva citron Mmmm eller lime e med gott i Corona eller MGD
    Absolut!
  • Alle

Min mamma åt massor av citron när hon var gravid med mig

Det kan ALDRIG bli för mycket glitter!!!
  • Dino78

Ja, men oftast i mat. Har det alltid i coca colan ihop med is. Tycker det är gott att äta direkt med men lite för surt för att göra det ofta.

DIF i själ och hjärta
  • lokacitron

Älskar citroner. Att äta, dricka och ha i mat.

• Hallonröd

Japp...gott...Räcka ut tungan...både att äta den som den är eller att ha i mat. Brukar pressa över citron på salladen om jag inte gjort dressing...blir jättegott och fräscht. Till fisk måste jag ha citron....Flört Citronvatten med isbitar...skitgott....Glad

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • karinagumman

min mamma åt citroner som en tok när hon väntade mig.. jag äter mer klyftvis än en hel i taget

Svar på tråden Äter du citron?