-08
Jag hänger gärna på
Vi har försökt i snart 2 år och jag har idag börjat min andra pergokur (enkelkur)
Jag hänger gärna på
Vi har försökt i snart 2 år och jag har idag börjat min andra pergokur (enkelkur)
Jo precis, du och jag är lika gamla också
Äter du också enkelkur eller?
oki. Tror jag också får dubbel om jag måste ta en tredje. Har nämligen bara fått utskrivet 2 st.
Själv fick jag biverkningar från första stund...har redan hunnit få biverkningar av den här kuren också, trots enbart 1 tablett än så länge. Men det är som du säger...man har inget större val om man vill bli gravid.
Jo ska till gyn runt dag 17 och göra VUL. Första kuren tog jag enbart blodprov på dag 21. Annars är det ingenting...så jag behöver bara göra 1 sak/cykel liksom.
Hmm..varför gör du så mycket? Vad kollar dem?
Jises...det var inte lite. De har tagit testosteron prov på mig en gång, men de värdena var normala så sånt ska de nog inte ta mer. Kanske har de kollat de andra sakerna du nämnde på mig också, man vet ju inte riktigt vad de tar när man tar blodprov oftast. De kollade en hel del genom urinprov oxå som jag inte har en aning om riktigt, mer än att de kollade om jag var gravid. Men allt detta gjorde de innan första pergostart.
Du har inte fått någon förklaring varför de kollar allt varje gång?
Jobbigt, men de vet ju vad de gör. Så man får lita på dem
Nä, allt verkar ta tid....förstår inte heller varför
Skönt
Sådär...just nu är det lugnt men alldeles nyss rann tårarna för ingenting och jag var kokhet som en bastu. Men bara 3 tabletter kvar nu!
Hur går det själv då?
Jag har min sista tablett att ta imorgon. Sen är det bara att hålla tummarna!
Har också haft riktigt jobbigt med biverkningarna den här gången, vad har du haft för biverkningar?
Ikväll händer det ingenting i stort sätt. Sambon är på trav med jobbet så jag o vovven är själva. Så kommer också mest sitta framför datorn tror jag..om du vill så kan vi prata via msn, du kan ju skicka över ett privatmeddelande till mig med din adress om du vill o orkar vara så pass social
*kramar*