Inlägg från: angelika79 |Visa alla inlägg
  • angelika79

C-uppsats

Håller även jag på med min c-uppsats och den ska va klar 21 maj och jag har skrivit 2 sidor....har ingen studiedisciplin över huvudtaget och jag har en bra handledare.... orkar inte men måste! Intressant att se vad alla skriver om, jag ska skriva om bedömning i förskola och typ 1:a klass där man inte har ett betygsystem! svårt o hitta litteratur bara!

• angelika79

Tehya: gud va skönt änå att han gått med på att du får sommaren på dig, men vad händer då... ska man inte gå o få omdömmet personligen för det får vi inte av samma person!

Imponerande ändå att klara teoriprovet grattis.... själv har jag tänkt vänta till sommaren med körkort så jag har tid ha ha man får se hur det går.

• angelika79

Tehya: låter bra det... bor ju i sthlm o mankanske inte vågar sig ut annars ha ha. Har mailat min handledare i alla fall och förklarat läget så han vet det och får ligga i så gott det går idag... Kännner mig mer motiverad denna vecka.

• angelika79

Tehya: låtert som en bra ide. Har bokat lunch med en kompis så det får bli min break idag. Hoppas det går bra för dig med i skrivandet sen och vi får väl se hur det går för dig med!!!

• angelika79

känns bra bara att läsa här ibland och inse att det inta bara är jag som är rådvillig och känner mig stressad!

Svar på tråden C-uppsats