Inlägg från: Nasse liten |Visa alla inlägg
  • Nasse liten

C-uppsats

sitter här å påtar m min c-uppsats som är en litteraturstudie
    *suck*
    har totalt hjärnsläpp och måste skicka in det i kväll för vi har små grupper där vi ska ge komentarer till varandra. Men visst, det är kanon, men hur kul e det att skicka in ngt man vet inte alls speglar det man kan och vill m texten.

ja håller fortfarande på att skriva in mer text(är på sida 5 måste ha 10-12sidor), har inte kollat upp alla referenser och inte ens börjat på slutsats och diskussion och det är justslutsats och diskussion gruppen ska komentera Varför varför sitter jag ALLTID i sista stund?????????

hur går det för dig tehya?

• Nasse liten

jag skriver om "Inverkan av fördelsekullnummer på grisens produktion och prestation". Men om man tar det på svenska så ska jag försöka redan ut genom en litteraturstudie om det spelar någon roll för den lilla grisen att födas som nummer ett eller nummer fem i sin kull
    Vad skriver du och alla andra om?
    trevlig valborg

• Nasse liten

Vad kul m så många olika uppsatser
    Själv e jag MEGA stressad just nu så egentligen borde jag inte vara här inne Har stor omtenta den 7:de och uppsatsen ska vara klar den 10:de Men tänk vad skönt det blir sen ett tag...

• Nasse liten

Åh nej!!!!!!!!!!
    Jag och handledaren har missförstått varandra ang. arbetets frågeställning så nu står jag m ett typ oanvänbart arbete och det ska vara klart på fedag!!!!!!!!! VARFÖR!!!

• Nasse liten

ja fråga mig inte, för han har ju läst det en gång innan denna gång Ska försöka få tag på honom imorrn och se om det finns ngt att rädda. Förhoppningsvis kan jag möblera om en del eller nåt...

mn vad bra att du kommit igång1 Kämpa på! 21 maj e ju långt bort jmf m mitt 11maj

• Nasse liten

sådär ja nu hatar jag inte min handledare längre han tyckte jag skulle fortsätta på mitt egna spår Dessutom har jag fått förlängd inlämningstid tills på måndag Tänk vad det kan vända fort, i mådags satt ja i badet å grät och nu sitter jag här m massa energi och skrivar glädje! Hoppas jag kan smitta av den till er!

• Nasse liten

kan du inte försöka skriva nån annan del eller nåt?
    *smitt smitt*

• Nasse liten

hm, hur länge har ni hållt på då? Kan du kanske byta till lite mer seriösa tjejer?

• Nasse liten

tråkigt när det strular om ngt man inte har så mkt kontroll över...

• Nasse liten

åhh nu bryter jag ihop, IGEN!!! Har flera gånger trott att arbetet är "klart" när jag skcikat in det till handledare och två gånger nu har jag fått tillbaka det FULLT m markeringar och kommentarer. Dessutom har han skcikat m nya artiklar! Senast idag kl 18 skickade han nio!! nya artiklar och han vet om att jag borde vara klar m arbetet imorgon(alla andra lämnade in i fredag)
    Har nästan boktavligen kämpat hela helgen och gått upp typ 6 varje dag..Vill bara skita i allt!!! *buhu*

Svar på tråden C-uppsats