Inlägg från: Taggtroden |Visa alla inlägg
  • Taggtroden

C-uppsats

Åh vad skönt får jag vara med i eran tråd?! Jag skrev precis ett inlägg i forumet om hur sjukt nervös jag är inför ventileringen jag ska på i Juni!

Jag har lite jobbigt med min handledare som inte alls är van att handleda på distans ... jag har typ klar (tror jag) och har skickat min uppsats till handledaren och väntar på svar ... men jag är alldeles kallsvettig och nervös för när han ska svara ... tänk om allt jag gjort är fel? Han har inte sett vad jag gjort på länge ... åh jag vill bara sjunka under jorden ... det känns så jobbigt just nu ... :(

• Taggtroden

Åh jag vet inte vad jag ska göra nu ... jag har pratat lite med en tjej som säger att det är ett stort problem att jag inte har bandat mina intervjuer utan bara skrivit ner på papper .... vad tror ni? Någon som har erfarenhet? Jag vill bara gråta och jag tycker att allt jag gjort är meningslöst just nu

• Taggtroden

Tack Tehya! Skönt att höra att du fått höra att man får göra som man vill! Hoppas verkligen att min handledare tycker att det är okej!!

• Taggtroden

Nej jag hoppas verkligen inte det! Är så nervös att jag inte har någon ro att lägga mig och försöka sova... känns som att jag kommer sitta här hela natten och vänta på svar... men jag vet att jag inte får något förens imorgon tidigast i alla fall...

• Taggtroden

Tack för ditt stöd! Ska nog försöka sova ... godnatt!

• Taggtroden

Åh! Måste bara berätta att det är lugnt! Min handledare tyckte att det var helt okej att jag inte bandat intervjuerna!

• Taggtroden

Haha ja ... men jag såg vaken till fem i mornse

• Taggtroden

Aha ja ibland är det svårt att få en tid vid lunch och så... jag ger också blod! Och sedan har jag ingen bil och körtkort så jag måste passa in tiden med bussen .. ibland får man kliva upp och ta sjubussen om man ska va där åtta ... *gäsp*

Ska ringa museet för att höra ett namn på en inventering jag använde mig av som jag missat att skriva ner, och sedan ska jag bort på pastorsexpeditionen för att höra om de har någon befolkningsstatistik för Nätra ...

eller är det någon annan som har tips på vart man kan finna sånt? Bibblan kanske?

• Taggtroden

Hmm sitter fortfarande med befolkningeutvecklingen här, och har inte kommit så långt. Alla bara hänvisar till varandra, och på scb kostar det att få fram närmare siffror än på kommunnivå (vilket jag behöver). Gaah tror jag ska åka in till stan imorgon eller på fredag för att gå in på kommunen och frå PRATA med någon öga mot öga, skulle säkert va lättare då än att ta det på telefon!

• Taggtroden

Nej det gör inte det ... annars hade det inet varit några problem ... eller det finns en befolkningpryamid med utvecklig men det gäller för hela kommunen, vilket i mitt fall är ganska ointressant ><

Svar på tråden C-uppsats