Inlägg från: Tehya |Visa alla inlägg
  • Tehya

C-uppsats

med* hehe

• Tehya

Elims: grejen är den att jag kan bara spela Counter Strike Source. Eftersom jag är van vid alla "commands" (vad heter det?) så är det viktigt att jag kan spela in spelsessionen och sedan välja ut olika sektioner av det till intervjun. Jag kör på Robert Mertons intervjumetod "the focused Interview". Väldigt nytt för mig..:)

• Tehya

då kan du få titta min metoddel om det skulle kunna hjälpa dig.:)

• Tehya

Finns det ingen statistik på kommunens hemsida då?

• Tehya

Då kanske du bör gå till kommunhuset och höra efter där, eller ringa går ju också

Nej nu ska jag skärpa mig...blah!

• Tehya

Taggtroden : hur gick det? Fick du tag på siffrorna?

Jooonanna : Men om du inte får godkänt kan du väl alltid komplettera det som behövs?

• Tehya

Jooonanna : Jaha...shit..då blir det ju problem med CSN också kan jag tänka mig! Jag måste nog också kolla upp det där..*suck*

• Tehya

Har precis pratat med min handledare och får skippa opponeringen, känns som en stor sten föll av mina axlar (säger man så? Är trött)! Det får jag väl äta upp ngngg senare antar jag..iaf CSN.

Nasse liten: Vad är det för en konstig handledare du har?? Behöver du dom artiklarna då? Hur har det gått idag?

Taggtroden: Hur har det gått för dig?

• Tehya

Taggtroden och Nasse liten: Eftersom jag inte kände att jag var klar, sen tyckte min handledare att jag kunde skippa att själv opponera då det blev en grupp över som då inte kunde opponera på ngn. Känns jätteskönt faktiskt för då får jag mer tid över till min uppsats.

Taggtroden: Är du rädd för att opponera eller vara responent? Kanske båda? Jag hatar sånna tillällen..både att ge konstruktiv kritik och få dom.

Nasse liten: Hehe joo jag fattar! Vad skönt att det är nästan klart! Har ni också så att ni ska opponera på ytterligare en uppsats? Alltså, två uppsatser fast en som inte är lika viktig?

Svar på tråden C-uppsats