Inlägg från: Nasse liten |Visa alla inlägg
  • Nasse liten

C-uppsats

hehehehehheheheh Till mitt försvar så muppade datan sig lite, orkade aldrig vänta på att se om inlägget verkligen kom m så jag klicka några extra gånger

Jag har faktiskt "självkänsla nu" boken men det har varit så mkt nu senaste tiden så den ligger snällt i bokhyllan Märkligt att man inte ta mer "sån tid" för sig själv egentligen...

Känner verkligen igen mig m att känna sig lite misslyckad och inte längre vill prata m släkt å vänner. De förstår ju liksom inte att jag visst kämpar och kan även fast jag inte har klarat alla tentor än. För det är typ ALLTID första frågan -"hur går det i plugget, har du kommit i fatt med alla tentor och så nu???" ÅÅååååååå vad jag hatar den frågan Börjar fundera på att dra en LITE vitlögn o säga att jag e ifatt så man slipper att varje gång förklara att man inte har varit "så duktig"......

Nu har jag tenta i försöksdjursvetenskap, men har inte pluggat ngt och hela kutrsen har varit hel-luddig, så håll gärna en tumme eller två för mig denna kommande förmiddag

• Nasse liten

nej det känns väl ok .
    Sen kan man ju känna efter hur läget känns just då också. Ibland kan det ju bli riktigt intressanta och roliga diskussioner. Men andra gånger känns det jobbigt tom att sitta i publiken när nån inte kan hantera frågerna på ett bra sätt. Isåns fall kan man ju ta färre frågor inför alla och edan kommentera mer efteråt. Har du fått ngt intressant ämne?

• Nasse liten

jaha mina planer är att sita å skriva hela natten för att jkunna skicka in en ny version av uppsatsen till handledaren imorrnbitti. FÅr se när jag ger upp, men märker att jag inte är den ende uppsats-nattsuddaren här Fast ni kanske är klara för kvällen?

• Nasse liten

vi hade också väldigt luddiga direktiv. Men jag tycker det är bra när man skrivit ut arbetet. För då kan man ju kommentera i texten och sean lämna över det till den peronen. För det kanske är jobbigt som att komma ihåg alla tips från opp. efteråt.

Vad skönt suzolina, måste varit jäkligt skönt att höra

• Nasse liten

Vaddå, e det bara jag som sitter och skriver nu?!?!?!?!
    Då kanske det är dags för sängen...... Tur att man är "ledig" idag!

• Nasse liten

nämen var jag inte ensam iallafall Vad är det för obervationer nevy?!

• Nasse liten

SKICKA!!
    Tänk vad skönt att slippa

• Nasse liten

Åh vad trött jag är på det här nu... Vill bara vara klar ju!!! Kunna gå på promenad i solen eller surfa runt här på FL utan dåligt samvete
    Hur går det för er andra?

• Nasse liten

Ta´t lungt, det går säkert kanon på uppkörningen. Ska hålla alla tummar å tår för dig imorrn Tenya

• Nasse liten

jag är verkligen inte klar än och just nu känns det som att arbetet aldrig kommer att bli klart... För även fast man kanske snart är klar med "text-stommen" så återstår ju ett ex antal bollande mellan mig o handledare för att få det helt korrekt text mässigt *suck*

brumma lungt idag tehya

• Nasse liten
    tehya: GRATTIS till körkortet
  • Nasse liten

å vad det INTE går bra just nu... Kommoer få sita uppe hela natten igen Att man aldrig lär sig att ta lite i taget, men nej då! nu ska man sitta m allt i sista stund... *suck* Å trots detta har jag sagt att jag ska ta en promenad m en sjukskriven kompis (kommer ta två dyrbara timmar...)
    Fast det löser ig väl kanske tillslu hoppas jag...

Hur går det för er? Hoppas det går/gick bra för dig idag suzolina !

• Nasse liten

ja nu kämpar vi på tjejer!!!! *pepp pepp*

Man får ju försöka tänka positivt och se vad man har gjort istället för att gräva ner sig i allt man har kvar (vilket jag brukar vara expert på )

Jag vet ärligt talat inte när jag måste vara klar eftersom jag redan är lite av ett "special fall". Vilket gör det lite jobbigare för då kan man aldrig tänka tex "om två veckor så e det här äntligen färdigt..." ja,ja måste nog dyka ner i artiklarna nu om jag ska knata på promenad sen

• Nasse liten

suprise! här sitter jag mitt i natten och stressar fram..

• Nasse liten

vi bryr oss vad skriver du om fille fjonkan?

• Nasse liten

Ho ho hur går det för er?! Har alla liksom jag rymt ut i solen istället Nu är jag dock äntligen på sluttampen. Vilket nästan var ett måste eftersom jag börjar jobba på måndag...

Svar på tråden C-uppsats