• Hanna36

Feber efter operation

Fick du inte instruktioner om vart du ska vända dig om komplikationer uppstår??

• Hanna36

Fick han inget starkare smärtstillande?? Min dotter fick Citodon efter hon tog bort mandlarna!

• Hanna36

Jag tycker då att du ska ringa till barnaukten eller vart de nu har en öronjour i helgen!! Detta måste du absolut kollas upp, och det har hög prioritet!

• Hanna36

Väldigt tråkigt att du inte fått några riktiga instruktioner med dig hem!
    Jag fick ett papper med massa telefonnumer och VART jag skulle vända mig om hon blev dålig!

• Hanna36

Jag fick väldigt bra info om komplikationer efteråt, även om de oxå sa att det var ovanligt. Men de ville att jag skulle veta vart jag skulle vända mig om något inträffade!
    Första dagarna var hon väldigt trött, åt inget särskilt, levde mest på saft och glass!
    Hon verkade inte ha ont dock, hon fick ju ganska starkt smärtstillande så det var ju bra!

• Hanna36

Jag letade lite på nätet och dte ska finnas öronläkare på Centralsjukhuset Kristianstad. Ring till akutmottagning eller åk dit tycker jag!

• Hanna36
    AmAnna skrev 2007-04-30 14:53:12 följande:
    Hur har det gått för dig och lillkillen?
    Jag undrar oxå!!
  • Hanna36
    Lionda skrev 2007-05-01 22:02:35 följande:
    Åkte in till akuten, för att vara på den säkra sida. Han hade fått en infektion och fick ha antibiotika via dropp. Är hemma nu igen och på bättringsväg. Febern är borta, nu ska jag bara lyckas få honom att börja äta igen Tack för all hjälp!!!
    Vad skönt att höra ifrån dig! Jag har allt tänkt på er och varit orolig! Hoppas han blir bättre snart, och jag tycker det var jättebra att du åkte in!!
    Låt honom äta sånt som är gott när man är nyopererad, glass i stor lass och massa saft osv!!
    *kram*
Svar på tråden Feber efter operation