• ebben

Gravid efter 4 månader

Ja, OM ni VILL ha fler barn o lever stabil osv.
    Ta detta barn! så klart fixar ni det! även om det blir tidigare än ni planerat?
    vad gör det?
    min son var förvisso ca 7 mån då jag testade + igen......tidigare än vi trott......
    NU har vi 2 pigga killar som leker hela dagar ute med varann.En är 2år o 9 mån,o en är 1 år o5 mån!!

• ebben

ja tänk så mycket kul de kommer ha......
    visst kan det vara tufft. JAG vet .för min man jobbade mycket borta hela veckor o jag var helt ensammen med mina 3 barn+hund+hus!
    INTE så kul alla gånger........i ärlighetens namn.
    men nu! Oj,vad det ger mig glädje.
    O jag hade massa föräldradar kvar ! då jag även fått överta min mans dagar! Så jag hann ju få bebis nr 2 o sparar på så vis massa dar! jättebra till kommande sommarlov o jular mm.

• ebben

jenny som för oss.
    kämpade i 3år ,varav 2 med pergotime!!.
    därför chansade vi att vara utan skydd så klart-för vi ville ju ha ett till . o då hade jag helt plötsligt Äl spontant! som jag INTE haft tidigare på flera år.......

• ebben

jag är ju sån att jag absolut tror att kroppen fixar sånt där av sig självt! OM man inte orkat med en grav. så hade man aldrig blivit gravid ......helt enkelt.
    BLIR man gravod så är det ett tecken att kroppen fixar det! . Om ni hänger med ......

Svar på tråden Gravid efter 4 månader