• aselna

vilken färg köper du inte på kläder å varför?

Jag köper inte vitt pga fläckrisken.

• Svar på tråden vilken färg köper du inte på kläder å varför?
  • Minnisen
    passar inte i rött o rosa inte heller i gult! Har aldeles för blek hud för det och så e jag en rödtotting
    Fd minna med magen
  • gemelli

Rött och marin blått är fäger som jag inte passar i.
    Svart, vitt, mossgrönt och rosa är mina fäger

Bebbe i Magen
  • Helgona

Turkosa överdelar...gör mig blek
    Orange är en svår färg

Gillar nästan all övrig färg på kläder...

CARPE DIEM
  • Themis

Rosa, det har så slampiga/pk/kvinnor-är-värdelösa-våp- associationer för mig.

• W W

orange passar inte mig och lila eftersom jag inte gillar färgen..

• Helgona
    Themis skrev 2007-04-29 17:57:30 följande:
    Rosa, det har så slampiga/pk/kvinnor-är-värdelösa-våp- associationer för mig.
    Tror inte att det har med färg att göra utan mer kvalité, form o str...att göra! 
    CARPE DIEM
  • Banana82

hm, finns nog ingen färg jag inte köper, eftersom jag älskar färgglada kläder... jo, marinblått, trivs inte i den färgen, och sån där mystiskt mellangrön (mörkgrön och limegrön däremot)

I don't give a damn about a life after death - but I gotta get proof that there's life after birth
  • Avelyn

Inte vitt pga att jag har barn. ( Räcker med att lyfta upp lilltjejen efter maten så är det kört hehe ) Gillar för övrigt inte heller gult. ( Får mig att känna mig som ett påskägg )

• Banana82

kom på en färg till, just för att den inte klär mig, jag ser inte klok ut i kornblått

I don't give a damn about a life after death - but I gotta get proof that there's life after birth
Svar på tråden vilken färg köper du inte på kläder å varför?