Du måste logga in för att svara i en tråd.

• soffi86

I just can't understand it...

Jag fattar verkligen inte VARFÖR typ 90%av svenska befolkningen skall envisas med att ha likadana kläder! HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... Gaaaahhh!!
    varför VILL alla se likadana ut?? Varför blandar man inte lite och vidgar vyerna bortanför HMs Skyltfönster?

HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus...HM, Lindex, Gina Tricot, Cubus... and so it goes around!

Eller har jag fel?
    Vart köper du dina kläder?

• Svar på tråden I just can't understand it...
  • Maliiiiin

Vilken underhållande tråd, ligger nu bland mina favoriter! Tack TS för fredagsunderhållningen!

• Luddvar
    Rokka Jill skrev 2007-05-04 22:45:54 följande:
    åh så puffade du mitt svar... op fler får reda på att jag faktiskt kan tänka mig att dra på mig ULLARED kläder
    *He he. Nu vet jag att Rokka Jill handlar på Ullared. Bara hon inte får reda på att jag är en sketen undersköterska med STOR risk att bli fet*
  • Roisin Dubh

Vill ni höra något spännande?

Jag är fet och har faktiskt en undersköterskeutbildning i bagaget?

Om det är dessa faktorer som förhindrar mig att spöka ut mig i clownblusar eller tantklänning med paljetter så tackar jag min lyckliga stjärna för detta.

Till på köpet råkar jag vara 35 år men inte ens detta faktum får mig att tråna efter tantmodet.

◄ ►
  • Luddvar
    Roisin Dubh skrev 2007-05-04 23:00:36 följande:
    Vill ni höra något spännande?Jag är fet och har faktiskt en undersköterskeutbildning i bagaget? Om det är dessa faktorer som förhindrar mig att spöka ut mig i clownblusar eller tantklänning med paljetter så tackar jag min lyckliga stjärna för detta.Till på köpet råkar jag vara 35 år men inte ens detta faktum får mig att tråna efter tantmodet.
    Ha ha ha ha. Gud så bra. Skrattande
  • minili

Det är lika lågt att klaga på vad folk väljer att klä sig i oavsett om det är dyra eller billiga kläder. Jag förstår inte att man har energin att bry sig överhuvudtaget.

Vad som gör en människa lyckligt lottad är också helt individuellt. Vad som gör att jag känner mig lyckligt lottad kan vara något helt annat för någon annan. Alla människor är olika.

• adriana la cerva

Nu har jag tittat på etiketten på mina Chloe plagg och där står det "made in Italy" vilket torde sätta punkt för diskussionen huruvida TS plagg är kopior eller ej då hon köper dom ifårn en fabrik i Asien!

• Giz the wiz

tänk jag som var säker på att det stog i T´s regler att kopior är olagligt.
    kanske time att kontakta mina kontakter där.
    Hoppet och längtan skrev 2007-05-04 22:59:53 följande:

Hmm säljer du på Tradera med? www.tradera.com/category/auctionlist.aspx
  • Giz the wiz

dessutom tyckte jag ts påstog att dom inte kommer upp i 15.000 per år för att slippa skatta, ja tjena i den där takten så kommer ni nog upp i det innan semestern.

och psst klänningarna är lika fula på tradera inte ens en billig auktionssajt kunde ge dom klass.

Svar på tråden I just can't understand it...