• Mimer

Var köper ni typ leggings som funkar när man är gravid?

Funderar på att skaffa typ leggings eller tights till att ha till tunikor o så nu i vår och sommar när man börjar bli höggravid Är i v 23 och mammabyxor med mudd kan nog bli väl varmt när värmen ökar.
    Men kan man köpa vanliga leggings på typ Lindex att ha under magen?
    Hur har ni gjort?

• Svar på tråden Var köper ni typ leggings som funkar när man är gravid?
  • Tudde

Finns jättebra leggings i lycra på veromoda!!!
    Såna hade jag när jag var garvid, hade alla mina kläder under magen, annars svettas man ihjäl :P

• Natthis

Annars så har dom jättefina mamma leggins på polarn & pyret!

(¯`°?.¸ ღ ♥ Vi ska få en Underbar liten Pojke ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Pess

HM har leggings för gravida...Som går upp över magen....Sköna

• chess1979

jag köpte leggins på lindex för gravida igår

♪Allt blir bra till slut och blir det inte bra så är det inte slut än♪
  • Känslan

Jag har använt Hm:s vanliga leggings i samma storlek jag hade förut,medium,fungerar alldeles utmärkt,de är ju töjbara och slutar nedanför magen.Finns bla i olika färger på nätet för 98 kr.

• Sandja

Jag har köpt bra och sköna tights på Gina Tricot i större storlek bara, inte mamma modell..

• Maggis Nervis

Jag har köpt mamma-leggins på H&M, och vanliga på Kapp-Ahl bägge sorter är jättesköna!

*Vilda babyn i magen och Vilda barnet utanför*
  • Marsfisken

Jag vet att Mamalicious också har mammaleggings...

• MrM

Kan ni inte hitta några andra sköna kläder istället? Det ser ju inte klokt ut när alla tjejer springer omkring i långkalsonger nu för tiden.

Mvh

• Maggis Nervis
    MrM skrev 2007-04-29 23:14:57 följande:
    Kan ni inte hitta några andra sköna kläder istället? Det ser ju inte klokt ut när alla tjejer springer omkring i långkalsonger nu för tiden.Mvh
    Tyckte det själv med innan... Tänkte på 80-talet och rös.. MEN! Grejen är det att det är så himla skönt att knata runt i leggis, lagom varmt och dessutom väldigt bekvämt att ha till olika former av omlott klänningar som säljs mycket nu!
    *Vilda babyn i magen och Vilda barnet utanför*
Svar på tråden Var köper ni typ leggings som funkar när man är gravid?