Inlägg från: Maggis Nervis |Visa alla inlägg
  • Maggis Nervis

Var köper ni typ leggings som funkar när man är gravid?

Jag har köpt mamma-leggins på H&M, och vanliga på Kapp-Ahl bägge sorter är jättesköna!

*Vilda babyn i magen och Vilda barnet utanför*
  • Maggis Nervis
    MrM skrev 2007-04-29 23:14:57 följande:
    Kan ni inte hitta några andra sköna kläder istället? Det ser ju inte klokt ut när alla tjejer springer omkring i långkalsonger nu för tiden.Mvh
    Tyckte det själv med innan... Tänkte på 80-talet och rös.. MEN! Grejen är det att det är så himla skönt att knata runt i leggis, lagom varmt och dessutom väldigt bekvämt att ha till olika former av omlott klänningar som säljs mycket nu!
  • Maggis Nervis
    MrM skrev 2007-04-29 23:41:46 följande:
    Nu är jag ju gift så jag tittar inte efter andra fruntimmer än min fru ... men om jag gjorde det så skulle det inte bli efter någon i långfillingar. Å andra sidan så kanske det inte är så många kvinnor som skulle sakna mina blickar heller. Sätt på er vad ni vill då. (Men de där fula kortbyxorna som alla hade utanpå strumbyxorna i höstas kan väl få bli kvar i garderoben i alla fall).Mvh
    Jag avskydde dom med, skulle aldrig ta på mig nåt sånt Det var faktiskt killen som föreslog "tights" som han fortfarande envisas med att kalla dom, jag gick här hemma och gnydde över att jag växte ur allt och inte hittade nåt lagom svalt som töjer sig... Jag har bara gått upp över magen så allt sitter helt konstigt på mig, så omlott och leggins har blivit räddningen Själv fixar jag inte mjukisbyxor etc... Är van vid att ha jeans alltid...
Svar på tråden Var köper ni typ leggings som funkar när man är gravid?