• Winnie

Blöjor till vettigt pris i Grekland?

Hej!
    Finns det nån som varit i Grekland med barn och som har lite koll på blöjpriser där? Har hört att det till vissa länder lönar sig att släpa med hemifrån eftersom det är så dyrt utomlands, men hur ligger Grekland till?

• Svar på tråden Blöjor till vettigt pris i Grekland?
  • mattispadd

ta med hemmifrån ..för blöjorna kostar för ett halv paket 15 euro...lägg i vagnen när du checkar in

• Mamman med stort M

Ta med hemifrån. Det är SVINDYRT där nere. Vi var därnere -05 och ett vanligt paket kostade minst det dubbla.

Triss i pojkar - Anton 29/12-02, Mathias 24/8-04 & Jonathan 25/3-07 ♥
  • LuMa

Fördelen med att ta egna blöjor med sej är att man har mycket rum i resväskan när man ska hem.

Välkommen till FL, generaliseringarnas förlovade land!
  • Winnie

Ojdå, då var det tyvärr som jag misstänkte ...
    Tack för tipset om att lagra blöjor i vagnen! Hoppas bara att de låter dem ligga där, vet inte riktigt hur man då bäst ska förpacka dem i vagnen men det får jag väl klura ut .

• Russinkastrull

Lägg dem i korgen under vagnen

• mattispadd

du får en stor påse som du ska packa in vagnen i och där kan du ju lägga massa av blöjor i en vanlig påse eller i blöjpåsen som den är ju..

• Fru Fröken

Jag har precis kommit hem från Rhodos och där kostade ett litet paket pampers 200 (!) kronor. Men i mataffärskedjan "Champion" hade de blöjor av eget märke som kostade ung. som blöjor här hemma. Vi hade dock med hemifrån så jag vet inte hur de blöjorna är. Mitt tips är också att ta med hemifrån.

Svar på tråden Blöjor till vettigt pris i Grekland?