• wahlgren

styva bröstvårtor...

hejsan...

jag hatr styva bröstvåtor nästa heal tiden med...
    kan det var ett täcken på att jag är gravid??

• wahlgren

hejsan snart bebis...

nej jag brukar typ aldir ha ont i tuttarna.. och styva är dom bara när man fryser eller när man blir lite sugen du vet??!!

själv då??

kramar

• wahlgren

hejsan snart bebis...

jag hade sist mens den 25 mars till den 30 mars.. sen efters dte har jag inet haft någon mens.. så så har min mage blivit stor och i vanligt fall räjag smal.. har aldrig haft mage i hela mitt liv...så man undera ju...

sen alla sytomer jag har.. så måste jag vara gravid tycker jag...

så när har du din bim då???

har du några andra syntomer då?

• wahlgren

hejsan snart bebis...

gjorde test idag men det blev ett - igen.. jag som verkligen trode på attd et skulle bli ett + den här gången.. allt känns ju som om att jag är gravid.. mage har blivit störe också så jag kan bara ha ett par va mina byxor som hänger i gaderoben... och det ser verkligen ut som en bebis mage och inte än mage som har blivit av mat...för jag är inte stor.. för jag väger ca 46 kg.. har inet vägt mig på ett tag nu.. men kille tycker inet att jag har gått upp något förutom på magen och tuttrana...så jag vet inte..

vad ska jag göra testa igen eller???

• wahlgren

hejsan snart bebis

jag hade min senaste mens den 26- 30 mars.. sen dess har jag inet haft något.. slutade med mina p-piller den 24 mars..
    inget täcken alls på att mensen ska komma...

men det känns som att det är en bebeis som ligger där inne... alla syntomer och sån ju...

kram

• wahlgren

hejsan..

ingen mens än och tuttaran är nästa styva hela tiden...
    kan det tyda på att man är gravid??hur tidigt blir dom det då??

• wahlgren

hejsan snart bebis..

okej..nje jag har inegt täcken på mens heller...man hoppas såååå attdet ska vara en bebis i mgen..ler.. har du haft några mer syntomer då??jag ska till mvc den 9 maj för att kolla eftersom jag inet fått någon mens sen att jag mår som jag mår...

• wahlgren

hejsan igen..

ja huvudvärk, molvärk, finnar som bara den har jag fått lite här och där och jag brukar typ aldrig ha finnar,flytningar lite, mår illa, magen har blivit störe och jag har aldrig haft mage förut...och tuttran blivit styva nästa hela tiden...

så man undara ju..
    har du gjort något gravtest då??

• wahlgren

hejsan snart bebis..

jo jag kan förstå dig.. man vill inet hadet där - igen.. så jag ska inte testa mig något mer före jag ska till mvc på onsdag..

och jag hoppas sååååååååååå mycket på att få ett + den här gången!!!

så testade du i morse eller blir det i morgon bitti???
    nyfiken.. håller tummarna för dig..ler..

kram

• wahlgren

hejsan snart bebis...

okej.. har fått lite brua flytningra med...men hoppas att det inet kommer någon mens..ler..

kram

• wahlgren

hejsan snart bebeis

ja man får hoppas... har du också fått mens eller???
    jag ska nog testa ägglossningstest jag med..ler..

Svar på tråden styva bröstvårtor...