styva bröstvårtor...
...om man aldrig brukar ha det annars (förutom när man fryser) kan det då vara ett graviditetssymptom? Jag har det hela tiden nu och brukar aldrig ha så...
...om man aldrig brukar ha det annars (förutom när man fryser) kan det då vara ett graviditetssymptom? Jag har det hela tiden nu och brukar aldrig ha så...
Ingen som varit med om detta?
Men mina gör inte speciellt ont, de är bara konstant styva...
Brukar du ha det annars?
Jag har aldrig styva bröstvårtor annars men nu håller de sig styva även under varma bad. När har du bim?
Wahlgren: Jag har bim på torsdag. Har för övrigt rikliga vattninga flytningar, och idag fick jag mensvärk vilket jag aldrig brukar ha förrän på själva bim-dagen.
Hej Wahlgren
Vad tråkigt att det visade minus. När skulle du ha haft din mens? Håller tummarna för att du bara är en "låghormonare"
Hej Wahlgren
Vad tråkigt att det visade minus. När skulle du ha haft din mens? Håller tummarna för att du bara är en "låghormonare"
Jag har bim idag och det enda som kommit hittills är vit flytning. Ska troligtvis testa mig på lördag morgon om mensen inte dykt upp.
Hoppas 07: Hur tidigt blev dina bröstvårtor så? Mina har varit så i 9 dagar...
Hej Wahlgren
Jag har ingen aning om hur tidigt de kan bli styva, men skulle gissa på efter att ägget fäst vilket kan vara 5-10 dagar efter ägglossning. Jag har bim idag men fortfarande inget mer än vita flytningar...
hej igen: Mina övriga symptom är molvärk, en massa finnar, flytningar och huvudvärk i några dagar...
Nej inte än... Funderar på att göra det idag eller imorgon bitti. Jag är bara så rädd för att det ska visa negativt så jag får se när jag vågar göra det...
Skulle köpa ett test efter jobbet var det tänkt. Men har fått en brun flytning nu... Antagligen mensen som är på g...
Wahlgren: jasså, du med? Vad tråkigt. Hoppas på bättre lycka nästa månad för oss båda. Funderar på att prova ägglossningstest då.
Hej...ja mensen har kommit och jag har gjort ett negativt graviditetstest...Men jag hoppas att vi ses i en tråd snart igen och då i Väntar barn...