styva bröstvårtor...
...om man aldrig brukar ha det annars (förutom när man fryser) kan det då vara ett graviditetssymptom? Jag har det hela tiden nu och brukar aldrig ha så...
...om man aldrig brukar ha det annars (förutom när man fryser) kan det då vara ett graviditetssymptom? Jag har det hela tiden nu och brukar aldrig ha så...
hejsan snart bebis..
okej..nje jag har inegt täcken på mens heller...man hoppas såååå attdet ska vara en bebis i mgen..ler.. har du haft några mer syntomer då??jag ska till mvc den 9 maj för att kolla eftersom jag inet fått någon mens sen att jag mår som jag mår...
hej igen: Mina övriga symptom är molvärk, en massa finnar, flytningar och huvudvärk i några dagar...
hejsan igen..
ja huvudvärk, molvärk, finnar som bara den har jag fått lite här och där och jag brukar typ aldrig ha finnar,flytningar lite, mår illa, magen har blivit störe och jag har aldrig haft mage förut...och tuttran blivit styva nästa hela tiden...
så man undara ju..
har du gjort något gravtest då??
Nej inte än... Funderar på att göra det idag eller imorgon bitti. Jag är bara så rädd för att det ska visa negativt så jag får se när jag vågar göra det...
Hörrö snart bebis, jag blir galen! Testa! Vi har nämligen exakt samma symptom :):) Så testa du!
hejsan snart bebis..
jo jag kan förstå dig.. man vill inet hadet där - igen.. så jag ska inte testa mig något mer före jag ska till mvc på onsdag..
och jag hoppas sååååååååååå mycket på att få ett + den här gången!!!
så testade du i morse eller blir det i morgon bitti???
nyfiken.. håller tummarna för dig..ler..
kram
Skulle köpa ett test efter jobbet var det tänkt. Men har fått en brun flytning nu... Antagligen mensen som är på g...
wahlgren: Du skrev att du nyss slutat med p-pillrena, och vill inte verka elak, men kroppen kan vara "knepig" innan den ställt om sig på att va utan dessa. Hoppas du är gravid!
hejsan evanill...
tack så mycket.. hoppas det med..
hejsan snart bebis...
okej.. har fått lite brua flytningra med...men hoppas att det inet kommer någon mens..ler..
kram
Wahlgren: jasså, du med? Vad tråkigt. Hoppas på bättre lycka nästa månad för oss båda. Funderar på att prova ägglossningstest då.
hejsan snart bebeis
ja man får hoppas... har du också fått mens eller???
jag ska nog testa ägglossningstest jag med..ler..
Hej...ja mensen har kommit och jag har gjort ett negativt graviditetstest...Men jag hoppas att vi ses i en tråd snart igen och då i Väntar barn...