• mintchocolate

Snygg naken

Vad tycker ni om det programmet? Jag tycker det är helt suveränt!

Var skeptisk när jag hörde titeln, men gav det en chans och det var ju riktigt bra. Så skönt att visa tjejer att de duger som de är och att de kan bli snygga utan en massa skönhetsoperationer.

Så roligt att se tjejerna bli så glada plus att de lär sig att klä sig efter sin kroppsform.

• Svar på tråden Snygg naken
  • aktuelle

måste kika, när går det ? :) har inte verkat så bra i trailern, men är det ungefär som stilpoliserna?

• Fidelis ad urnam

Jag tycker det är bra.
    Var också skeptiskt men när jag sedan kollade på programmet och såg alla bra råd han kommer med började jag gilla idéen.

I disagree with what you have to say but will fight to the death to protect your right to say it
  • mysrester

Fast de blev ju inte snyggare...

• Liante

Jag gillar inte "programledaren", tycker han är otroligt obehaglig och är alldeles för närgången.

• mintchocolate

aktuelle

Har inte sett stilpoliserna så mycket, så jag vet inte riktigt, men kan nog vara ungefär samma.
    Det går på söndagar 19.30

Fidelis...

Precis som för mig

mysrester

?

Liante

Ja, det är enda nackdelen *ryser*

• greeneyes
    Liante skrev 2007-04-30 12:25:47 följande:
    Jag gillar inte "programledaren", tycker han är otroligt obehaglig och är alldeles för närgången.
    TACK!!! Både jag o sambon är flyförbannade på programledaren, tycker att han tafsar och har onödigt med kroppskontakt med tjejerna. Funderar faktsikt på att maila kanalen o säga det, tycker det är vidrigt!!
    BF 31/8 2007
  • msmurphy

Om det är samma program som jag tror, dvs det som här heter How to look good naked, tycker jag det är alldeles avskyvärt.
    I början tyckte jag det var en fin idé och allt blablabla. Det går ut på att man ska vara nöjd med sig själv, fine!
    MEN, och det är ett stor men, i slutändan går det bara ut på att se så lång och smal ut som möjligt. Alltså inte alls vara nöjd med hur man ser ut, utan hur man kan fuska sig till det ena och det andra. Blä. Hatar sånt.

• Madam

gillar inte heller programledaren..det är en jädra tafsande hela tiden..hade jag varit tjejerna hade jag gett honom en örfil för längesen!

*tunisien 8/6..Wohoo*
  • mintchocolate

msmurphy

Nja, så har inte jag uppfattat det.
    Han sätter ju upp ens torbild på tjejerna i enbart underkläder och frågar vad folk tycker. Där är det inget som döljs, det är deras kroppar, rakt av!

• Loveli

Tycker att programledaren är för närgången, kan förstå tanken med det men det blir ändå så fel.

Annars är det ju kul med ett program som inte "säljer kläder" utan ideér om vilka sorters kläder man skall köpa sig.

Kram

• aktuelle

tycker inte heller om programledaren, det lilla jag har sett av honom är det man ser i trailern, jag upplever han jobbig

• Andreia

Programledaren är en tafsande snuskhummer, om han kan börja kontrollera sig lite så kanske jag skulle gilla programmet :).

• greeneyes
    Loveli skrev 2007-04-30 12:51:15 följande:
    Tycker att programledaren är för närgången, kan förstå tanken med det men det blir ändå så fel.Annars är det ju kul med ett program som inte "säljer kläder" utan ideér om vilka sorters kläder man skall köpa sig.Kram
    Fast jag tycker verkligen att de gör reklam för vissa klädkedjor, i nåt avsnitt var det verkligen Lindex-reklam. De visade bara kläder därifrån o hade klippt in en ruta med pris o kedjans namn.
    BF 31/8 2007
  • mintchocolate

greeneyes

Fast det är ju för att man ska veta vart man ska få tag i kläderna.
    Skulle tycka det var oerhört frustrerande om jag såg något i programmet som var riktigt snyggt och själv ville ha och så nämner de inte inköpsstället!

• greeneyes

mint: fast det kan man ju skriva på hemsidan eller i slutvinjetten. Inget man behöver skylta så uppenbart med tycker jag..

BF 31/8 2007
  • msmurphy

Aha, så programmet är på svenska? Då är det inte samma som dom visar här.

Svar på tråden Snygg naken