• Anonym

Min urin/flytningar luktar sött.

Tycker att på några dagar luktar det sött från underlivet,doften går igenom kläderna tycker jag.
    Urinen luktar konstigt när jag kissar skarp och söt, men den är inte koncentrerad.
    Någon som vet vad detta kan vara?

• Svar på tråden Min urin/flytningar luktar sött.
  • Anonym (kalaspuff)

har inget svar till dig men ibland tycker jag att det kan lukta kalaspuffar när jag har kissat(!!!!!!)
    konstigt eller hur?! undrar varför det kan bli så?

• mimmi81

Ha ha, när jag käkat kalas puffar så luktar urinen så ;)
    ...kanske att det går över i flytningar?

Kolla om det hjälper om du dricker mer/oftare annars kanske du ska prata med gyn om du e ororlig. Ring dem!

• J3NNY

Av någon anledning så luktar det alltid "kalaspuffar" när jag druckit kaffelatte..

Så TS? Dricker du kaffe?
    Kan kanske bero på det.

• Anonym

Nä äter varkens kalaspuffar eller dricker kaffe.
    Dricker och äter som normalt tycker jag, vet någon om man kan få en sådan doft kring ägglossning? För jag har små ont runt äggstockarna och då brukar jag ha ägglossning, har även haft tjockare flytningarsom ger "spår" av sig när jag kissar.

• missdoris

Haha!!Det där med kalaspuff känner jaG igen, trodde aldrig att jag skulle få höra det från nån mer!!=)

• Anonym

diabetes gör så att urinen blir söt. om du vill smaka på den (full förståelse om du inte vill) så smakar det sött så är det deabetes.....

• Anonym (kalaspuff)

men vi som kissar kalspuffar kiss, kan vi ha diabetes då eller???

• Anonym

Kalaspuffskiss är inget tecken på diabetes. Vad jag läst är det ganska vanligt fenomen (men jag vet inte vad det beror på).

Säkraste tecknet på diabetes, iallafall typ 1, är att man dricker massor och kissar massor. När min kompis syster fick diabetes så upptäckte de det genom att hon gick upp och kissade kanske 15-20 gånger på en natt!

• iduns matte

fast när urinen luktar sött ska man nog kolla så det inte har med sockret att göra.. det är ju så lätt, bara ett stick i fingret

Svar på tråden Min urin/flytningar luktar sött.