• Rocklets

BF 2142?

Har just insallerat hela klabbet... Har för mig att det var ett gäng som pratade om att börja lira för en stund sedan... Är det någon som spelar nu?

• Svar på tråden BF 2142?
  • cruZZe

Rockets: Jag är en fd ivrig BF-spelare som körde 2142 ganska hårt vid dess premiär. Tyvärr så har jag inte haft tid att spela på väldigt länge. Här fram mot hösten verkar det bli ändring på det. Kommer byta jobb och förhopningdvid blir det slut på 50-60 timmars jobb per vecka. Kanske skulle starta en liten gamermiljö inom FL mot höstens mörker

• Fred

Är BF suporter och gamer galen...

• Micke Geting

Xperteleven är ett gratis onlinespel där man får ett eget fotbollslag att coach. Liknande Hattrick, fast roligare.

Observera att man i princip inte behöver kunna ett smack om fotboll egentligen, eller i alla fall väldigt lite.

Jag driver en liga där, rankad på plats 34 utav cirka 7500 ligor.

Ligan har just nu 84 lag, men till kommande säsong som är i antågande skall antal lag utökas.

Det är ett superkul spel, men som ändå är enkelt att spela. Man kommer snabbt in i det och sedan krävs inte mer än kanske 5 minuter 2-3 dagar i veckan för att sköta sitt lag.

Finns flera chanser att vinna VIP i ligan.

Surfa in på www.xperteleven.com
    Registrera dig
    Sök upp ligan Sweden Rock via LigaID: 35876

Helt klart värt att prova på.

Välkommen.

För Er som kanske inte själva är intresserade, vidarebefordra mailet till dom som kan tänkas vara.

/Micke

La Liga-Bosse

• Rocklets

Micke, jag förstår inte? Får jag alltså skjuta killarna på fotbollsplanen, eller hur tänker du? Eller är det månne så att man står med en gigantisk taks och lobbar granater på en inte ont anand målvakt?

Eller kan det vara så att du tänkte skriva ditt inlägg i någon tråd ang fotbolls spel?

• cruZZe

Han gör irrelevant PR för "sin" liga i alla trådar som handlar om spel över huvud taget.

• Ansgar

Har 2142 installerat men sitter i samma sits som CruZZe och kör mest CSS när andan faller på...skall dock vara pappaledig i sommar och räknar med att den där laptopen (läs arbetsdatorn) som ständigt står och plingar bredvid speldatorn skall kunna vara avstängd...detta skulle kunna innebära att det finns mer tid att utforska något mer tidskrävande spel....typ BF 2142...

• FlyfisherSWE

Lirar Bf 2142 en hel del dvs så fort jag har tid.
    den som vill kan adda mej i sin kompis lista . Så kan vi lira ihop någon dag
    Nick "FlyfisherSWE"

Svar på tråden BF 2142?