Inlägg från: Maggis Nervis |Visa alla inlägg
  • Maggis Nervis

Solskydd till barnvagn?

Jag såg när jag var på babyproffsen härom dagen att det fanns någort sorts solskydd som man fäste på sufletten...

Är det någon av er som har ett sånt? Passar det alla vagnar? Vad kostade det?

Jag hade inte tid att fråga i affären just då, men det såg så himla smidigt ut... Bebis låg skyddad och man slapp parasollet (tror jag) då jag inte gillade att ha parasoll till den förra så hoppades jag att ett sånt här skulle räcka... Det såg nästan ut som en extrasuflett...

Tack på förhand!

*Vilda babyn i magen och Vilda barnet utanför*
  • Svar på tråden Solskydd till barnvagn?
  • Maggis Nervis

Hmmm.. Är det ingen som har sett/köpt ett sånt här???

• Maggis Nervis
    Fäbodjäntan skrev 2007-05-01 18:01:58 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m18509545-81.h...Inlägg 807är det ett sånt här??
    Ja precis en sån var det!!! Var har du fått tag på den??? Är det så bra som jag har fått för mig??
    SaramedM skrev 2007-05-01 18:05:00 följande:
    Vi använder en lite filt eller en vik bärsjal, funkar lite bra
    Jo jag hade en tunn filt förra gången, men jag tyckte att detta verkade så smidigt!!
  • Maggis Nervis
    Fäbodjäntan skrev 2007-05-01 18:13:06 följande:
    245 kr på babyproffsen. Superbra! Filtar blåser iväg eller så drar liten ner dom.. Parasoll är ju helt värdelöst.
    Jag ska genast knata iväg och inhandla ett imorgon Det var en emmaljunga du hade va? Jag har en Sport Edge från 01, men det borde väl passa min med?
  • Maggis Nervis
    Fäbodjäntan skrev 2007-05-01 18:16:56 följande:
    Det var inte mitt på bilden men jag har ett likadant!Ja dom borde nog passa de flesta vagnar. Men jag tror det var teutonia som gjorde dom.
    Dom på babyproffsen borde ju veta! Jag hittade ett annat när jag googlade runt som var både solskydd och insekts nät.. Rätt coolt med!

• Maggis Nervis

Det finns med i Teutonias 07 katalog, kollade på deras hemsida... Hoppas det passar till Emmaljunga med... Fast jag gillar den ovan som jag hittade på nätet med...

• Maggis Nervis

Ja solskyddet är ju ändå det viktigaste och jag kan tänka mig att det kan bli rätt varmt under det svarta...

• Maggis Nervis
    mage06 skrev 2007-05-01 19:00:55 följande:
    Andra varianter:notanshop.com/catalog/product_info.phpnotanshop.com/catalog/index.phpJag har ett solskydd inbyggt i min Kronanvagn;://www.smartson.se/uploadedImages/A rticles/Smartson_Test/Kronan.jpg det är väldigt bra, undrar varför inte fler vagnar har så... Alla vagnar har ju sina fördelar och nackdelar och folk har delade meningar om vad det är så... kanske därför
    Ja, den andra länken där man kunde gå igenom varorna fanns en som såg lagom stort ut! Dessvärre rätt så dyrt iom att det ska räknas om i svenska kronor och sen skickas hit...

Om jag inte hade haft denna vagn från förra bebis så skulle jag köpt en Kronan, jag älskar dom vagnarna
  • Maggis Nervis

Detta menade jag:

Solskærm barnevogn

• Maggis Nervis

Mage 06>>> Ok, men dom ser bra och praktiska ut Har du handlat nåt från den danska sidan du tipsade om???

Svar på tråden Solskydd till barnvagn?