Solskydd till barnvagn?
Kan man få tag på ett solskydd som passar till scooter också??
Lite tråkigt att behöva ha lillkillen i solljuset i sommar. Sufletten är ju inte så mycket att hurra för...
Kan man få tag på ett solskydd som passar till scooter också??
Lite tråkigt att behöva ha lillkillen i solljuset i sommar. Sufletten är ju inte så mycket att hurra för...
Varför är parasoller värdelösa? Jag har aldrig haft något men är påväg att köpa ett till min nya vagn...
Tycker du att jag ska strunta i att köpa ett parasoll och satsa på ett solskydd istället??
...tror du den skulle passa på vår nya scooter?
skulle lägga in en bild på vagnen .... hur gör man?? jag är ny här...
nej jag har inte plus tjänsten .... men nu har jag sparat ner en bild på hur scooter ser ut.
vet inte om det funkar - men tack ändå för din snälla hjälp!!!
Jag tror att jag tar och skicka efter en sådan suflett ändå - den verkar vara bra. Har hört att parasoll inte ska vara något att ha!
På fredag kommer min man hem med en Emmaljunga scooter - Cobalt Blue. Ska bli spännande. Vet med mig att sufletten inte går att dra fram över barnet så därför behövs något x-tra för att skydda den lille. Jag är inte så intresserad av det med nät på. Det räcker med en "x-tra" förläningnig utav sufletten liksom...
Nu fick jag till det med bilden förresten - skam den som ger sig! Välkommen in!
Tack för din snabba och goa hjälp!!! Nu ska jag ta en liten tupplur innan den minste skriker efter tutte igen...
TACK!!!!!
Imorgon gör jag en beställning av solskyddet. Det ska bli roligt och se om det passar.
Hej Maggis - kollade min gästbok och där fanns du... KUL!!
Vad kul att du blev nöjd med produkten.
Vad har du för någon vagn? Förlängde den suffletten mycket?
Ja, jag kikar gärna på ett foto imorgon om du kan fixa det. Ev så blir det ett paraflax ändå...