Inlägg från: Maggis Nervis |Visa alla inlägg
  • Maggis Nervis

Solskydd till barnvagn?

fjunmamma skrev 2007-05-02 20:52:17 följande:
    Har köpt ett solskydd som passar alla vagnar. Det heter Axel & Ida och finns på Babyland. Jättebra!
    Är det enbart solskydd eller med inbyggt myggnät?
    *Vilda babyn i magen och Vilda barnet utanför*
  • Maggis Nervis
    marypoppins skrev 2007-05-02 21:06:31 följande:
    Det stämmer. Man fäster den i vagnens ram och så vilar en del av skyddet på sufletten. Enligt instruktionen kan man fälla den så mycket att den ska täcka nästan hela framsidan av sittvagnen. Jag har inte testat den på liggvagnen, men kan göra det om en stund och återkomma.
    Ja jättegärna!!! Vad snällt av dig
  • Maggis Nervis
    marypoppins skrev 2007-05-02 21:42:25 följande:
    Nu har jag testat på min liggvagn. Det är en Emmaljunga och det fungerade jättebra! Den passar nog på alla vagnar, eftersom man själv väljer var man vill fästa den.
    Åh tack så jättemycket Då får det bli en sån! Jag har ju också en Emmaljunga så den passar nog min vagn med Tack igen!
  • Maggis Nervis
    lillebror ja skrev 2007-05-02 22:14:39 följande:
    ...tror du den skulle passa på vår nya scooter?
    Har du en bild på vagnen? Så kan jag jämföra med min vagn kanske???
  • Maggis Nervis

Så här ser det ut, och Mary Poppins hade testat med på sin EL liggvagn... Funderar faktiskt på att köpa ett med myggnät med, men väntar lite...

04105 UV-skydd för barnvagn

• Maggis Nervis
    lillebror ja skrev 2007-05-02 22:36:15 följande:
    skulle lägga in en bild på vagnen .... hur gör man?? jag är ny här...
    Du kan lägga den i ditt galleri... Har du plus? Om inte så har du ett visst antal utrymme för bilder. Du går in högst upp till höger under"Min sida" Där har du en ikon som heter bildgalleri, klicka på den. Om du scrollar neråt så finns en knapp som heter bläddra. Tryck på den leta fram bilden du vill lägga upp, klicka på öppna. Scrolla sen nedåt igen och klicka på spara bild i galleriet. Så hamnar den i ditt bildgalleri!
  • Maggis Nervis
    lillebror ja skrev 2007-05-02 22:50:22 följande:
    nej jag har inte plus tjänsten .... men nu har jag sparat ner en bild på hur scooter ser ut.
    Jag kan inte se den i ditt kryp in... Du får nog kolla dina inställningar.. Om du går in i ditt fotogalleri ( under min sida) och scrollar nedåt så finns det olika alternativ man kan fylla i om sin bild vilka som får se den, klicka på inloggade medlemmar (eller vilken annan du vill) och spara igen!
  • Maggis Nervis

Vad är det för märke på din scooter? Dom med myggnät står det ju att de ska passa alla vagnar, och det andra står att det ska passa de flesta vagnar... Sen har ju babyproffsen en variant med.. Nä jag ger inte mycket för parasollen.

• Maggis Nervis

Jag ska också beställa det! Ha en skön tupplur! Spara tråden så får vi återkomma när skydden kommit och hjälpas åt med att få dom att funka

• Maggis Nervis
    Lucas o Liams mamma skrev 2007-05-03 08:43:15 följande:
    Japp vi har en Teutonia men har även provat det på kompisens Scooter- passar perfekt...
    Jag tror att hon prövade att beställa det i inlägg 52.  Men det är bra att veta för då kan man ju ha babyproffsens som alternativ om det inte funkar...

Fanns det bara i svart? Vad var det för gardingrejs, du hade trätt i?
  • Maggis Nervis
    lillebror ja skrev 2007-05-09 21:25:02 följande:
    Hej Maggis - kollade min gästbok och där fanns du... KUL!!Vad kul att du blev nöjd med produkten.Vad har du för någon vagn? Förlängde den suffletten mycket?
    Jag har en emmaljunga sport edge. Ja det gjorde den. Man kan justera själv hur långt fram man vill ha den också... Jag kan sätta på den imorgon igen o ta ett kort om du vill? Enda nackdelen som jag kunde se var att när man har vagnen vänd mot sig, så gick det inte att knäppa dom bakre spännena ordentligt, men det verkade inte göra något!
  • Maggis Nervis

Så här blev det:

Svar på tråden Solskydd till barnvagn?