tranbär...
Ska förbereda mig genom att testa på tranbär en period. Hur smakar det? Såg i affären att det fanns juice men såg här att det också finns tabletter. Vet någon var tabletter finns och vad de kostar?
Ska förbereda mig genom att testa på tranbär en period. Hur smakar det? Såg i affären att det fanns juice men såg här att det också finns tabletter. Vet någon var tabletter finns och vad de kostar?
Köp Tranbärsjuice på hälsokost, den är inte lika utspädd med konstigheter sm den du köper på Ica är. Den är dessutom godare.
Har aldrig testat Tranbär för att bli gravid enklare, bara dricker det ibland för att den är så supernyttig!
kan tranbär hjälpa upp fertiliteten?
Tranbätr är ju så bra till så mycket i kroppen, så varför inte fertiliteten oxå....värt att testa;)
tranbärskapslar kan man köpa på hälsokost. Jag brukar äta det för att förhindra UVI. Tror att en burk kostar runt 200kr
köp på hälsokost, det är ganska dyrt! jag har en burk som jag köpte när jag trodde jag hade UVI ..
min dotter fick upp den burken en dag och satt och smaskade som godis! en liten anekdot som är lite OT. Hon mår föresten bra i alla fall men usch va rädd man blev.
Lisaloop, vart har du hört om tranbärsjuice? *nyfiken*
Köpte kiviks på Ica idag, super gott!
2006ängel´:
Prova hälsokost´s Tranbärsjuice, äääännu godare
Tranbäsrjuice gör tex Jokk i små koncentratsförpackningar - finns på alla affärer.
Men jag gör drinkar av dem
Cosmopolitan tex.
Tranbär ska visst kunna påverka så att det blir en flicka lättare!! Det blir surt, och det gillar inte pojkspermierna. Jag tror inte det påverkar chansen överlag att bli gravid lättare.