tranbär...
Ska förbereda mig genom att testa på tranbär en period. Hur smakar det? Såg i affären att det fanns juice men såg här att det också finns tabletter. Vet någon var tabletter finns och vad de kostar?
Ska förbereda mig genom att testa på tranbär en period. Hur smakar det? Såg i affären att det fanns juice men såg här att det också finns tabletter. Vet någon var tabletter finns och vad de kostar?
Men kan man köpa Tranbär att äta tro?
Tranbärskapslar från hälsokosten får man väll inte äta under en graviditet?
luckysun: Tranbärskapslar finns på hälsokosten så fråga där om man kan äta det under graviditet. I USA vet jag att många vräker i sig sådana kapslar för att de tror att de lättare kan få en tjej.
lisaloop: Har faktist inte hört att tranbär ska vara bra för fertiliteten, men det låter ju bra för jag kan dricka en liter om dagen Vet att man kan få bättre immunförsvar och sen att det kan hjälpa så man inte får urinvägsinfektion.
Kan säga att juicen är jättegod om man tar en med inget socker eller väldigt lite som t.ex Kiviks.
Lycka till !
Kram C och C
Läste följande i ett reportage:
"Blåbär och Tranbär.
Innehåller ämnen som
förhindrar att bakterier fastnar i urinvägar och i blåsan.
Juicen eller bären måste vara osötade,
sockret är rena godiset för bakterier."
Oj, oj, tranbärsjuice och hälsokost-tranbär är det ju socker i....
asla01, konstigt för jag har ringt runt och frågat och ingen har torkade tranbär utan socker...
I välsorterad matbutik finns det Tranbärsjuice utan socker och tillsatser. Man behöver alltså inte köpa på hälsokosten för att få en juice utan tillsatser.
Kram C och C
enilorac, men nu menar jag bären. Finns det bär som är helt osötade?
på hemköp i malmö kan man köpa frysta tranbär precis som frysta hallon o dyl. osockrade naturligtvis.
på hemköp i malmö kan man köpa frysta tranbär precis som frysta hallon o dyl.
oj, vad tokigt det blev...
luckysun: Ja, jag förstod det.... Kontrade någon annas svar...
Men kolla hemköp som de över har svarat !
Kram C och C
luckysun:
Å sorry, missade att du menade bären och inte juicen.