• Malin med Tim

Vi som inte har vita lantliga hem...

Vill ha tips och ideér och bilder på snygga hem, men dock inte vita och lantliga som jag hittar överallt på FL. Tycker att de är jättefina hem men jag vill inte inreda så själv så jag hoppas på lite ny bilder från er andra!

• Svar på tråden Vi som inte har vita lantliga hem...
  • pr32

Jag har inget vitt lantligt hem.

~¨~¨~om musik är kärlek, så spela!~¨~¨~
  • sydneygirl

Jag har inte heller nåt vitt lantligt hem! Har inga bilder på min sida här på FL, men har lite inredningsprylar på min blogg:
    designfreak.blogg.se/ (under kategorin hemma hos finns bilder på mina prylar)

• Selmagumman

Har inte vitt... men lite bilder, kommer mer snart... håller på med hallen och barnrummet...

• principisessan

inte vitt o lantligt, enda som är vitt o romantiskt är extrarummet som ska bli barnkammare så småningom .. Vita väggar dock..
    Ska lägga in bättre o mer uppdaterade bilder.. alla foton är tagna med mobilen och så har vi lite nya detaljer o kuddar.. nytt kök o annat som jag ska ta kort på :)

• Juniphé

Även jag lessnar på alla dessa "Shabby-chic" hem som verkar vara såååå inne just nu.
    Har aldrig gillat den stilen heller... eller nåja för 5 år sedan så hade jag en halv shabby-chic period då jag köpte ett blommigt överkast till sängen... men, det var allt

Jag gillar mest en skön blandning av gammalt och nytt. Typ 50-, 60-tal blandat med nytt. Funkis- retro- Modernt

• principisessan
    Jag gillar mest en skön blandning av gammalt och nytt. Typ 50-, 60-tal blandat med nytt. Funkis- retro- Modernt

samma här.. fast inte för mycket 50 tal bara.. det ska vara i lagom dos
  • Mamma Anna

Vi har inte heller vitt och lantligt. Själv är jag mest förtjust i 50-60 tal. Är just nu på jakt efter ett runt matbord i teak. Jag har några bilder i galleriet men inte så många.

Svar på tråden Vi som inte har vita lantliga hem...