Inlägg från: Anonym (nöjd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nöjd)

kvinnlig utlösning!!!

Måste bara dela med mig av vad som hände i natt.. Jag (kvinna) fick utlösning. Vaknade vid tretiden o va otroligt kåt. Tog min lilla rosa favorit o det dröjde inte länge förrän jag va nära- strax därefter föjlde en helt fantastisk orgasm, som tog mej till himmelriket. Dessutom så sprutade jag .. hihi.. Jag har aldrig haft svårt för att få orgasm, men detta var något i hästväg. Det var så skönt att jag inte kunde sluta ... så hände det igen ....

Någon mer som varit med om detta tidigare??

kram

• Svar på tråden kvinnlig utlösning!!!
  • Anonym (nöjd)

ingen??

• Anonym (nöjd)

ahh äntligen ngn hoppas jag kan kommma ihåg hur jag gjorde nästa gång hihi

• Anonym (nöjd)

jag här igen... va bara tvungen att testa igen! Försökte memorera hur jag gjorde. Precis innan det riktigt gick, tog jag bort handen och liksom "tryckte på"...Tänk att jag funnit himmelriket - vänta bara tills min man kommer hem

puss på er Äntligen kan jag få ge igen på min man

• Anonym (nöjd)

Till "kille" :

okej, jag ska försöka förklara, (hoppas bara inte ngn anmäler mitt inlägg om jag är för detaljerad)..

Jag använder mig av en liten stimulator som jag "kör" på pärlan När jag känner att jag är väldigt nära till orgasm så "kryster" jag till liksom, som om jag vill ha ut en snabb kissstråle. Givetvis är det inte urin som kommer ut Precis innan jag kryster/trycker till och jag e väldigt nära så känns det precis som om jag ska kissa...svårt att förklara detta hmm... ibland fortsätter jag stimulera klitoris - hela orgasmen blir starkare då än om jag slutar i den stund jag ska till att spruta ...

Har läst att många får fontänorgasm endast genom att stimulera g-punkten väldig intensivt och sen krysta/trycka till..

förstår du???

• Anonym (nöjd)

Inte nöjd mer

Jag tänker ALDRIG mer få en orgasm tillsammans men min man...
    Vi hade äntligen sex med varandra och jag som övat upp mina fontäner blev så lycklig när jag kände att det var på väg. När jag väl kommer så hoppar mannen ur sängen och skriker ut hur äcklig han tyckte jag var...
    känner mig så liten nu. Precis som andra har skrivit innan så "vad kan han säga om en saken som sprutar ner mig varje gång"

besviken..

• Anonym (nöjd)

till Anonym inlägg 20:

Jag hade pratat lite med honom tidigare, om att jag "kommit på" hur man får en f-orgasm...HUr skönt det var osv.. nu efteråt(nåågon timma sen) har jag försökt prata med honom, men han vill inte förstå. tyckte det var supervidrigt.

• Anonym (nöjd)

han vet tillräkligt mkt om det, vad det inebär osv..har förklarat för honom, visat sidor på internet som beskriver "fenomenet" men han vill inte förstå ändå!

pratade om det senast idag...att jag känner mig ledsen över hur han reagerar och tt han inte vill att jag får det tillsammans med honmm...

• Anonym (nöjd)

Grattis till alla er som lyckas, och som får det tillsammans med era män. Jag själv får fixa det på egen hand. Här har inte skett någon förändring i mannen syn på min njutning.. Visst han vill jag ska njuta, men tydligen inte fullt ut. Funderar starkt på om det är så här jag vill ha det resten av mitt liv, visst, en fontänorgasm är inte allt men ska jag verkligen behöva gå omkring och känna mig äcklig?!?!

vill gärna testa det där med manlig fontänorgasm, men vet inte? varför ska han få det ännu skönare?

kram

Svar på tråden kvinnlig utlösning!!!