Hur gör ni som blev smala direkt efter förlossningen??
Som sagt... Jag var ganska smal efter förlossningen men det höll inte i sig så länge, men ni som var smala innan och smala efter. Hur gör ni? Äter ni vettigt eller bara ni är sånna i kroppen?
Som sagt... Jag var ganska smal efter förlossningen men det höll inte i sig så länge, men ni som var smala innan och smala efter. Hur gör ni? Äter ni vettigt eller bara ni är sånna i kroppen?
Jag e nog bara sån,tycker iof om att träna men tänker inte alls på vad jag stoppar i mig.
Strikt kost, mycket promenader.
Är nog också bara sån. Tänker iof på vad jag äter ändå.
Åt inte extra mycket under graviditeten utan ungefär som vanligt, gick upp 12 kg. När jag ammade så var det lätt att hålla vikten, men efter det blev man helt enkelt tvungen att hålla koll på vad man stoppade i sig Tränar inte, om inte bära barn, springa efter barn och dammsuga räknas.
Gick inte upp så mkt under graviditeten, ca 12 kilo. Ammade i 7 månader och då var jag mkt noga med kosten. Promenerade mkt men tränade inget i övrigt. Rasade i vikt ändå och min BM sa att det antagligen var för att jag var så ung (var 18), man har lättare för att återhämta sig då.
jag är nog också bara "sån"...
gick upp 30 kg under gfavideteten,och tog inte lång tid förens jag gick ner allt,kan inte säga att jag tänker så mycket på vad jag äter,därimot går jag på promenad nästan varje dag ca 1 timme,ibland mer...
Annars har det räckt att springa efter min buse till son
Va smal från början o gick inte upp jätte mycket. Tyvärr har jag gått ner allt efter graviditeten igen, hade gärna haft dom extra kilona
Man får hålla sig ifrån allt gott och träna :) Finns inga genvägar...suck... Jag har två kilo kvar sen har jag gått ner allt jag gick upp under grav. Det var 8 veckor sen jag födde =)
Jag är nog sån i kroppen. Gick bara upp drygt 9 kg med barnen så det mesta försvann direkt. Dagen efter så kunde jag ha mina vanliga (inte tightaste) jeans....
Jag är nog också bara sådan. Gick ner mina 9 kg på 14 dagar. Det tog nog ett år innan magen återfått sin ursprungliga form. Nu 2 år efter förlossningen så väger jag fortfarande precis lika mkt som när jag blev gravid.
Jag äter ganska nyttigt och regelbundet och promenerar mycket med våra hundar men det har jag alltid gjort!