Inlägg från: Melancholic |Visa alla inlägg
  • Melancholic

Bebisar i gymmet!!!

om dom spelar hög musik tycker jag det verkar lite korkat, för att kräva det verkar lite onödigt. men vad är problemet i sig att ta med en bebis. gåstol verkar kanske inte den bästa lösningen men vet en tjej som hade med sig babysittern till gymet när jag var där. såg ut att trivas bra där att titta på mamma. är det farligt för barn på gym eller? måste ha missat något där.

• Melancholic

ptoa: vad för risker?

• Melancholic

messerschmidt: ja det e väl iof sant. beror väl lite på hur gymet ser ut men de jag har varit på så har det varit en del med maskiner och en med vikter och delen med vikter kanske jag inte skulle ställa barnet vid. att däremot ställa barnet brevid en av maskinerna eller brevid motionscykeln skulle inte kännas så farligt..

• Melancholic

vet inte vad som händer på de gym ni varit på egentligen? hur ofta ramlar det saker eller att folk kastar runt med vikter? och det allra konstigaste, hur skulle de kunna göra sig illa på en maskin?

en sak om barnen springer omrking. men då är det ju inte värre än på alla andra platser där farliga saker kan hända. föräldern ska passa barnet. men som sagt, bebisar kan man ju sätta så dom sitter stilla och ha koll på dom.

Svar på tråden Bebisar i gymmet!!!