Inlägg från: Maggan86 |Visa alla inlägg
  • Maggan86

Bebisar i gymmet!!!

Är bebisarna så små att de sitter i en babysitter och är så nöjda med att bara titta på mamma tycker jag att det är helt okej, skit bra faktist! Men kan dom förflytta sig och det blir till barnpassing, förstår jag att folk irriterar sej på det.

• Maggan86

tar man med sig sitt barn så självklart sätter man inte han/hon på ett farligt ställe.

Om man ställer dom en bit från maskinen så skadar dom sig inte.

Kanske man inte ska gå dit med sin bebis när det är som mest folk. men är det bara några få personer där så klart man kan.

Det är så många som säger man kan inte göra si man kan inte göra så, ta med den dit eller hit. shit jag hade inte kunnat göra ett skit om jag lyssnade på alla mammor om vart dom inte tycker man ska ta med sitt barn.

Jag ska väl kunna gå och träna med mitt barn, utan att behöva skaffa barnvakt.

sen håller jag med har man en kolik unge kanske det inte är så passande för de andra.
    Tycker att många mammor har begränsat sig med saker och ting sen dom skaffat barn. Jag som är ensamstående hade ju fått vänta upp och ner på mitt liv totalt.

• Maggan86

Precis jag har valt att skaffa barn. Varför ska jag då skaffa barnvakt??? jag skaffar väl inte barn så jag kan skaffa andra att passa henne??
    Om min dotter inte stör på något sätt varför kan jag då inte ta med henne?
    Jag tar med mig min dotter överrallt vart jag än går. För när jag valde att skaffa barn så valde jag att leva Med henne!
    så enkelt är det

• Maggan86

Rokka Jill..men snälla, det finns väl farligare ställen att vistas på med sitt barn än på gymmet. det flesta olyckor händer i själva hemmet. Lägg ner det där snacket. då är det farligare att vistas på stan med sin unge där det kör massas bilar osv... 
    vad försöker du med?? att jag ska ändra min åsikt?    

• Maggan86

mammutten81, Tack=) det tycker jag med! haha..

• Maggan86

Det tragiska är att det är själva Mammorna som klagar på vart man kan ta med sitt barn eller inte. För det är inte dom som inte har några egna barn som klagar. Ofta tycker dom det är roligt när man kommer med sin unge..

Det är ju prefekt att kunna gå och träna med sitt barn under mammaledigheten. Då man ofta kanske har några extra kilon efter förlossingen. När mamma ledigheten är slut blir det inte mkt tid över till att tex gå på gymet.

• Maggan86

jag skulle aldrig kunna gå över gatan med min bebis.. bilar och mopeder som Bööönar med sina bilar, nån kanske tutarFörvånad nån kanske inte ser oss och kör rakt på oss. nä gud så hemskt, skulle aldrig utsätta mitt barn för detFörvånad 

• Maggan86

asså tycker du oxå det, aa det är typ så jag känner när jag läser era inlägg med

• Maggan86

Novus, klart jag har förståelse för det. Men det är oxå skillnad på barn som springer runt och bebisar som ligger stilla i sin babysitter.
    jag tycker att man kan ta med sin bebis, om det är en sådan bebis som är nöjd med att sitta i sin babysitter och titta på sin mamma. som jag skrev innan hade min dotter haft kolik el likande så hade jag självklart inte tagit med henne. Klart jag vill ta hänsyn till de som tränar där. och absolut inte störa på något vis. jag skulle aldrig be dom sänka volym el som ni tog ex innan sätta barnvagnen mitt framför dörren. jag är ju där för att träna jag med. Jag håller med er till 100% att man ska ta hänsyn till varann, det är ett gym och folk går dit för att träna. Jag håller inte med er med att man ska skaffa barnvakt för att man ska gå och träna när man kan ta med sig lillstumpan, som inte stör på några sätt. Och som jag återigen skrev innan, man behöver inte gå på gymmet när det är som mest folk. oftast då när folk slutat jobbet. mitt på dagen är det nästan tomt. och då passar det oss mammlediga utmärkt att gå dit med bebisen och träna en stund.

• Maggan86

eftersom TS fråga var: Varför i hela världen tar man med sig bebisen till gymmet???
    så har jag utgått från att det är bebisar vi pratar om..

• Maggan86

Novus, jag skulle sätta gränsen, när det blir till barnpassning. även om jag nu själv inte har en gubbe hemma som kan då passa barnet under tiden man tränar.

• Maggan86

Valkyriia, vad roligt att läsa att du kan ha med dina barn, 2st med i dom åldrarna och att det funkar bra lixom!! KUL=)

Svar på tråden Bebisar i gymmet!!!