Bebisar i gymmet!!!
Va? Det har jag aldrig varit med om. Bara på mamma-barnpass.. Finns det inte barnpassning?
Va? Det har jag aldrig varit med om. Bara på mamma-barnpass.. Finns det inte barnpassning?
Det är inte försäkringsbedrägeri att låta sitt barn vara med mormor (eller nån annan).
Jag skullealdrig ta med mitt barn till gymmet, för hennes skull. Hög musik (visst det finns kåpor, men hur kul är det att ha på sig i 2 timmar?), folk som springer omkring (o ett barn i babysitter är i ett utsatt läge), saker som kan ramla osv.
När jag tränar skulle jag inte kunna ha fokus 100% på mitt barn.
Vilken hög nivå den här diskussionen hamnade på...
Men vart drar ni gränsen? Det är ju inte speciellt länge (i ålder) som barn sitter still.. Är det ok med barn som springer runt på gymmet också?
Kanske är jag negativ i detta ämne för att jag haft negativa upplevelser med barn på gym.. Jag har sett barn göra sig illa, sett barn springa runt o härja osv.. Jag vill inte bli störd när jag tränar, spelar ingen roll hur söt ungen är..
Som tur är så är det barnförbjudet på mitt gym (de har barnpassning)o tur är väl att det finns gym som tar emot barn för er som vill det.