Inlägg från: Phia |Visa alla inlägg
  • Phia

Bebisar i gymmet!!!

Vadå ska man inte ens få ha det barnfritt på gym? Om jag ska gå och träna vill jag inte ha massa snoriga ungar som skriker och springer omkring. Visst om en har med sig sin unge men sen kanske 10 mammor kommer med sina ungar hur blir det då?

Kan ni inte hitta nån barnvakt får ni väl komma på nåt annat sätt att träna på som inte stör andra!

• Phia

Valkyriia:

Ja det är väl ditt problem och inte andras. Köp en träningsvideo eller nåt istället då.

• Phia

Men skillnaden är ju att gymmet är väl ett av de få ställen där man kan få slippa barn. Att man störs av dem på bussen eller i mataffären är ju inte så mycket man kan göra åt, tyvärr. Men då kan man väl i alla fall få vara fri från barn på gymmet. Jag bor också på en liten ort och jag skulle bli irriterad bara jag såg en unge på gymmet här. Man får väl ändå visa lite hänsyn till andra! Och hur kul är det egentligen för ungarna att sitta och titta på mamma när hon tränar i en timme....

• Phia

Men vad är det som är så svårt att förstå! Man betalar för att få gå och träna inte för att gå på nåt dagis. Kan man inte ordna barnvakt, nä då får man väl hoppa över träningen.

Svar på tråden Bebisar i gymmet!!!