• Fiaflopp

Vad gör man om donatorn hoppar av...

Glad 73a skrev 2007-05-03 08:39:15 följande:
    ...men det kanske går ändå? Jag menar det finns ju fler donatorer i kön. Tycker att du ska ringa kliniken och prata med dem. De har säkert en plan för er. Det tycker jag man har lärt sig i detta. Det finns alltid en annan väg att gå när det känns som en återvändsgränd. Torka tårarna och slå dem en signal.Kram
    Om man gjort så många försök som vi har och dessutom i över 4 år så orkar man inte hur mycket som helst!
    Och någon plan finns inte då det blir såhär,även om det är flera donatorer i kön så är det massor som väntar i kön före oss.
    Vi hade egen donator och då skulle vår kötid bli 1 år vilket vi väntat numen då hon inte längre finns så är det minst 2 år kvar och den tiden klarar jag inte.
  • Fiaflopp
    Pejgan skrev 2007-05-03 08:47:00 följande:
    Fiaflopp, jag frågar här också: är det HELT kört även om ni hittar en donator på studs?
    Nej det behöver det inte vara men då ska hon vara godkänd annars tar det 1 år till tror jag.
    Fy vad det känns det här...att det kan göra så ONT
  • Fiaflopp

Håll tummarna nu...säger inget mer förräns jag vet!

• Fiaflopp

Nej livet är inte rättvist för en del...tyvärr.
    Eventuellt finns det hopp,väntar på att  telefon ska ringa...

• Fiaflopp

DET LÖSTE SIG!!!

Den underbara människan som hjälper oss får själv ge sig tilkänna här och ta emot alla rosor,kramar och allt vad hon är värd!!

• Fiaflopp

Jag vill inte ha nån smultrondricka,jag vill ha champagne

TACK igen du underbara varelse!!!

Det stämmer at Pejgan ville hjälpa oss först men då hade vi ju redan en donator (trodde vi ja...)!
    Ganska skoj att det vart så i slutet ändå!

• Fiaflopp

JA det känns fantastiskt!

*surplar champagne* så här på Torsdags förmiddagen Flört

• Fiaflopp

JA det är fantastiskt!

Både jag och gubben grät lite av lättnad förut (jag grät massor kan jag sägaFlört)

• Fiaflopp

Vad rara ni är...55 inlägg redan med peppning och kramar och tårar och glädje,sån tur at jag har er!!

• Fiaflopp

NEEEJ nu kom jag på en sak mitt i allt,hur sjutton ska paret som skulle fått vår donators ägg må?????

Jisses,dom måste ju ha startat sldeles nyss eller vara i startgropen...mitt hjärta blöder för demGråter

Svar på tråden Vad gör man om donatorn hoppar av...