• Fiaflopp

Vad gör man om donatorn hoppar av...

November sa dom till mig...känns sådär eftersom vi skulle varit igång inann somaren men vad gör man...
    Är enormt tacksam för pejgan ändå även om det dröjer!

• Fiaflopp
    Pejgan skrev 2007-05-03 16:42:24 följande:
    NOVEMBER? *muttrar argt* Vad hände med september?
    Vet inte men jag TROR att dom tar till ett par månader för att vara på sin egen säkra sida kanske så de inte lovar för mycket?
  • Fiaflopp
    isisisis skrev 2007-05-03 17:21:26 följande:
    Grattis ! jag sitter och gråter! Så rörd blev jag.Lycka till nu! Har själv fått tid i Riga i slutet av juli.Kramar till er bägge!
    LYCKA TILL!!!!
  • Fiaflopp

brrrrrrrrr
     jag vill nu!!!!

• Fiaflopp

Vaknade i morse tidigt som vanligt och kikade in och grät floder IGEN ju...vilka männsikor det finns!!
    Kikade i både min och pejgans gästbok och tårarna forsade ju,TÄNK att SÅ många "okända" människor kan bry sig så mycket om varandra som man gör i den här situationen...aldelses fantastiskt!!

Ska visa min man sen då han vaknar,han kommer att le stort kan jag lova och inse varfr jag sitter på fl så oftaFlört

bobi: VAd är det jag läser?! FY så trist!!
    När kan hon få vara igång igen efter en överstim,vet man det??
    Nu är det ju inte din fantastiska ängels fel utan vi skyller på de dumma hormnerna men man blir ju ändå ledsen,så säkert även din donator eftersom om man är så osjälvisk så man donerar ägg så bryr man sig verkligen bara om den man vill hjälpa och inte sig själv...
    Ska kika in och ge dig en STOR kram i din gb också!!

• Fiaflopp

Nu ar jag pratat med vår förra donator på msn,straffa henne inte...jag gjorde det först det ska jag erkänna men det var nog i ren panik,även om jag tycker hon kunde sagt till innan starten så är hon min vän som VILLE hjälpa mig och det är viktigtast just nu.
    Jag har ju fått pejgan min gumma!!!

• Fiaflopp

Man vill helst inte att man ska veta vem som får ens ägg vilket är bra tycker jag,blir lätt för känsligt annars!

6464: Det blir korsdonation....

• Fiaflopp

Men fy sjutton vad det är tufft att vänta...vi hade ju ställt in oss på innan sommarenSkrikandesGråter

• Fiaflopp

Förstår hur du menar!

Känns så hopplöst!

Svar på tråden Vad gör man om donatorn hoppar av...