*Hejsan... Vad tycker ni om namnet Douglas? Tycker
Hejsan...
Vad tycker ni om namnet Douglas?
Tycker det är lite ovanligt och fint. Har inte hört många som heter det...
Hejsan...
Vad tycker ni om namnet Douglas?
Tycker det är lite ovanligt och fint. Har inte hört många som heter det...
Jag tycker det är jättefint!
Vi har haft det som förslag här, men det blev Jonathan istället!
Min sambos son heter Douglas...det är ett fint namn tycker jag
Jag tycker det är jättetufft! Men min sambo (som har underliga åsikter om alla namn jag föreslår) sa bara: Då blir det bara Dogge... Dogge Doggelito!!! Men jag tycker det är fint!
Har en kompis var son heter det. tyckte inte om det från början om jag ska erkänna men det berodde mer på en förknippning till en annan person som fick mig att rysa. Nu är det mer okej.
Det är ett fint namn. Det är många hundar som är kallade det oxå.
Fint namn tycker jag, inte särskilt ovanligt i Stockholm. Halva Lidingö och Östermalm döper sina barn till det.
Haha... så då är det några hundar, några Sthlmare och så om vi får en son som kommer heta det! =oD Nä men jag gillar det...
Våran son heter Douglas och han är världens goaste och charmigaste 3 mån baby. Jag tycker det namnet är mysigt och det är roligt att det inte är alltför vanligt. det enda som jag inte tycker är bra, är att det betyder "mörkt vatten"...
/ Douglas mamma
Jätte fint!!!
Det är inte så ovanligt längre. Det finns två barn i den skola som jag jobbar på som heter det. Enligt statistiken så var det 69 i Sverige som fick heta det i tilltalsnamn förra året.