Laxköttbullar
Någon som provat dem?
Låter läskigt, hur smakar dom?
Någon som provat dem?
Låter läskigt, hur smakar dom?
min svägerska säger att det inte alls e ggoda.. men alla har olika smak:)
Jag har inte provat laxköttbullarna men dock biffarna. Och de var inte goda alls. Torra och smakade mest citron fast på ett syntetiskt sätt. Och jättedyra var de, 60 spänn för åtta stycken!
har inte provat dem som går att köpa men vi brukar göra laxbiffar själv och det är super gott.
Vi har provat laxköttbullarna, gjorde stor succe hos lillkruttan o tonåringarna, vi vuxna tyckte att dom var helt ok!
Laxbiffar låter gott, vad har du i dom?
saraLi?? va 60 kr för 8 st.. var handlar du?? där vi hadlar kostar det bara 38kr :)
jag tycker dem e rätt goda speciellt laxbiffarna med tomat
Laxbiffar provade vi.
De var jättetorra och smakade konstigt. Hade varit mycket godare att göra laxbiffar själv istället. Dyra var dom också!
LaxKÖTTbullar är för övrigt ett mycket lustigt namn.
Varför inte laxbollar eller nåt?
Wkd chick - På Hemköp.
sara li: på hemköp.. oj e de så dyra där:/ här handlar vi på kvantum!
Lisa 74: jag har då självklart lax i och sen matlagningsgrädde, fiskkrydda, dill, salt och presad citron.
Det ska bli en bra konsistens på smeten och god smak, sen är det bara att steka i pannan.
Super gott är det, gör potatismos till och en god sås... mmmm
(nu vart jag ju hungrig)
Kristina E: Det låter jättegott!
Vi gillade inte heller laxköttbullarna..lillen tyckte de var ok. Däremot gillar hela familjen hemgjorda, det är superenkelt o blir nyttigare.
Tina lax o kör sönder i matberedaren, ta i ägg, skorpmjöl, salt o peppar o hackad lök. Har man kokt potatis över kan man ha i det med...blanda o stek
Måste prova att göra egna, låter jättegott!!!!
Tack för alla svar
!!!!