Pitty Panna
Pitty Panna - ja, inte är det fel på din fantasi BA älskling! Fast vad var det för fel på Gul mössa !!
Jag kan tisdag och torsdag nästa vecka! Kör vi torsdag eller?
KRAAAAAAAAAAM
Pitty Panna - ja, inte är det fel på din fantasi BA älskling! Fast vad var det för fel på Gul mössa !!
Jag kan tisdag och torsdag nästa vecka! Kör vi torsdag eller?
KRAAAAAAAAAAM
Har precis bokat in tisdagen , så jag kan inte heller då! Bestäm dagen, så kan jag om jag kan (hoppas på torsdagen såklart
!!!
trevlig helg vänner!
Kram.
Hej vänner!
Allt bra här förutom en jäkla förkylning. Haft småfeber i helgen och nu rinner näsan hela tiden ! Så helgen har varit mycket lugn för vår del. Hustitt är det ikväll
!Så powerwalk får jag hoppa tyvärr!
3 underverk - ta bussen på torsdag! Supersmidigt med barnvagn och bussen går ofta! Förstår att det är struligt med bil!!
Ska bli kul att ses på torsdag. Hoppas bara att förkylningen ger med sig!!
Puss och kram
Hej, allt bra här. Fortfarande lite snoriga men inget mer. MEN ARGHHHHHHHHHHHHHH! Lilla damen är super svårsövd inne på dagen och sover bara 20 minuters pass. Får ingenting gjort!!!!!!!!
Lyllo mullvarden som har lilleman sovandes ett par timmar! Hur gick det med hus! Jag berättar om mitt imorgon, men om budet inte rusar i taket blir vi kanske Åkarpsbor!
kram på er.
3 underverk min vän - med två små barn hemma har man inte tid att sitta framför datorn !
Var ses vi på onsdag!?
KRAM
God morgon vännen! Härlig dag! Fått sova riktigt bra faktiskt. Lilltjejen har börjat sova lite på mage och hon sover bättre på det - jippey! Man får njuta så länge det varar!
Idag tar vi en sväng till parken, jag och tjejerna om någon vill fälja med!
KRAM
Vänner menar jag (plural)!
Hej tjejer! Skriver lite kort. Mannen är på svensexa så idag ska jag natta båda damerna själv - inte så mycket tid över till annat alltså
Jag kan måndag, torsdag och fredag nästa vecka. Någon av dagarna kommer jag snart att boka upp (troligtvis torsdag eller fredag) så det vore kanon om vi kunde bestämma snart!
Puss och kram till alla godingar.
ps. Välkommen tillbaka Mimmimarlin - hoppas resna var FANTASTISK.
Hej, torsdag passar bra! MEN...ögoninflammation har vi PRECIS haft, så det vill jag INTE ha igen! Skriv och berätta hur det fortlöper !!!!!
KRAM
Trist 3 underverk! Jag slapp faktiskt att bli smittad när stora tjejen hade det (inte kul att få det)! Vi får ses nästa vecka, hoppas du blir av med det snart!
Gärna fika på stan på torsdag, men bara inte tränga in oss på litet fik med vagn och bebisar ! Vi kan väl fundera ut något bra ställe (lite beroende på väder såklart!
Har MimmiMarlin kommit hem från Mallis !!!Skall bli trevligt att höra om äventyret.
KRAM