New England stil?
Ingen som har bilder på ert hem i New England stil. Typ Gant kuddar och Howardsoffor mm. Börjar bli rätt trött på det vita, det är fint men föör vanligt!!
Ingen som har bilder på ert hem i New England stil. Typ Gant kuddar och Howardsoffor mm. Börjar bli rätt trött på det vita, det är fint men föör vanligt!!
www.escapehome.se/index-host2.asp
www.fridasgard.se/
Där kan du säkert hämta inspiration!
Jag vill också ha inspiration. Drömmer om ett hem i New England-stil. Sååå snyggt!!
SVAG: tack för tipsen :) mkt fint att vila ögonen på.
jag skulle ha det först i sommarhuset i kalix, med tiden blev det sommarstugemix! Finns en del bilder under mitt galleri. Se sommarhuset!
Puff
puff
Här kommer lite mer tips! Hoppas du finner något intressant.
www.gant.se
www.polo.com
www.zandvoort.se
www.lexington.se
Tips även på 2 st bra böcker:
Living in New England av Solvi DOS Santos och Elaine Louie
New England Style av Tommy Hilfiger
Boråstapeter har en härlig kollektion som heter Seaside
Willa Nordic har lite New-England inspirerade hem på sin hemsida: http://www.willanordic.se/
Jag kan inte bestämma mig om vi ska sätta in liggande (vit såklart)panel i vardagsrummet eller om vi skulle ta och måla i en härlig blågrå ton... Har beige/vit randig howardsoffgrupp till.
Hallå! Va kul att tråden tagit lite fart. :) Inte bara jag som gillar new england stil.
Vallivetu. det låter fint med liggande panel till :) Nått som är snyggt är lite mer plank stil *tänk lexington ;)
vi har vit plankstil i sommarhuset.... jätte mysigt!
Emeeliee - jo det var väl det jag menade egentligen... plank-panel alltså.
Har några bilder i min blogg. Välkommen in!
inreharmoni.blogspot.com/index.html
Mvh Jessica
Kolla nogautvalt.se De har textilier som går i NewEngland-stilen.
Randen: Tack för tipset många fina kuddar
Inbillar mig Att vi har lite New Englandstil i sovrummet..