• Emeeliee

New England stil?

Ingen som har bilder på ert hem i New England stil. Typ Gant kuddar och Howardsoffor mm. Börjar bli rätt trött på det vita, det är fint men föör vanligt!!

• Svar på tråden New England stil?
  • Linn79

Jag vill också ha inspiration. Drömmer om ett hem i New England-stil. Sååå snyggt!!

·´¨*·.¸¸.ღ♥♥ Mamma till Alva (050731)♥♥ღ.¸¸.·*¨`·
  • Emeeliee

SVAG: tack för tipsen :) mkt fint att vila ögonen på.

• olpansfamilj

jag skulle ha det först i sommarhuset i kalix, med tiden blev det sommarstugemix! Finns en del bilder under mitt galleri. Se sommarhuset!

• Tessanssida

Här kommer lite mer tips! Hoppas du finner något intressant.

www.gant.se
    www.polo.com
    www.zandvoort.se
    www.lexington.se

Tips även på 2 st bra böcker:
    Living in New England av Solvi DOS Santos och Elaine Louie
    New England Style av Tommy Hilfiger

Boråstapeter har en härlig kollektion som heter Seaside

• Linn79

Willa Nordic har lite New-England inspirerade hem på sin hemsida: http://www.willanordic.se/

·´¨*·.¸¸.ღ♥♥ Mamma till Alva (050731)♥♥ღ.¸¸.·*¨`·
  • Vallivetu

Jag kan inte bestämma mig om vi ska sätta in liggande (vit såklart)panel i vardagsrummet eller om vi skulle ta och måla i en härlig blågrå ton... Har beige/vit randig howardsoffgrupp till.

• Emeeliee

Hallå! Va kul att tråden tagit lite fart. :) Inte bara jag som gillar new england stil.

Vallivetu. det låter fint med liggande panel till :) Nått som är snyggt är lite mer plank stil *tänk lexington ;)

• olpansfamilj

vi har vit plankstil i sommarhuset.... jätte mysigt!

• Vallivetu

Emeeliee - jo det var väl det jag menade egentligen... plank-panel alltså.

• gemelli
    Jessan78 skrev 2007-05-09 22:16:01 följande:
    Har några bilder i min blogg. Välkommen in!inreharmoni.blogspot.com/index.htmlMvh Jessica
    Jessan, har du sätt oss i Vita tråden här på FL, tror att du skulle gilla den
    Bebbe i Magen
  • Emeeliee

Randen: Tack för tipset många fina kuddar

Svar på tråden New England stil?