• bubblifer

bulgarien sunny beach

Hej!
    Nu har jag bokat resa till sunny beach och undrar om någon vart där, och vad man kan handla och göra? Vi åker nu i slutet på maj så jag tror inte det kommer att va för varmt.
    Vi ska såklart ha med vår lilla bebis så tips av dom som rest med bebisar är jag tacksam för.

• Svar på tråden bulgarien sunny beach
  • Fiffie

Hejsan! Vi var i Sunny Beach Augusti 04 när stora dottern fyllde 1 år, det var en härlig resa med mycket sol och bad.. Vad kan man handla? inom vilken kategori menar du då? Vilket datum åker ni nu och vart flyger ni ifrån??

»-(¯`v´¯)-» Nell och Novas mamma »-(¯`v´¯)-»
  • bubblifer

Har hört att dom har mycket kopior där som är billiga, så jag tänkte att man kanske inte ska ha med så mkt kläder till lillan om man kan handla där. Tänkte samma för mig själv, men jag vet inte om det är moderna saker eller 80tals saker. Vi flyger från arlanda i 29maj.

• Fiffie
    bubblifer skrev 2007-05-04 10:21:03 följande:
    Har hört att dom har mycket kopior där som är billiga, så jag tänkte att man kanske inte ska ha med så mkt kläder till lillan om man kan handla där. Tänkte samma för mig själv, men jag vet inte om det är moderna saker eller 80tals saker. Vi flyger från arlanda i 29maj.
    ja kläder har dom mängder och åter mängder :) Dom är väldigt up to date.. Var i alla fall 04, hoppas att dom är det även i år, Vi åker oxå 29e maj fast ifrån landvetter.. Vart ska ni bo?
  • Sara K

Vi åker till Sunny beach den 6:e juni!! (fr Arlanda)
    Hoppas oxå på massa kul shopping, och enligt m in syrra som varit där flera gånger så bör jag ta med en i stort sett tom väska för all shopping!! Kläder alltså.

Trevlig resa!

Sara, stolt mamma t. Stella -05 o Wiggo -06!!
  • Fiffie
    Sara K skrev 2007-05-04 11:57:26 följande:
    Vi åker till Sunny beach den 6:e juni!! (fr Arlanda)Hoppas oxå på massa kul shopping, och enligt m in syrra som varit där flera gånger så bör jag ta med en i stort sett tom väska för all shopping!! Kläder alltså.Trevlig resa!
    Vart ska ni bo?
  • bubblifer

Gud va kul! Jag vill verkligen handla. Bra om man kan hitta märkes mysdräkter till Arwen. Så slipper man handla dyrt hemma. Vad tror ni om maten. Har hört att den kan va dålig?

• hotten

åker med dottern som är 6 år, den 3 juni från arlanda..
    vill bara ha bekvämt å roligt för flickan, vattenland mm.. fler ider? men finns det verkligen inget att uppleva eller sevärt för vuxen ?? hittar inga vettiga utflyckter osv

• Sara K

Fiffie

Vi ska bo på Iskar

Vart ska ni andra bo?

Sara, stolt mamma t. Stella -05 o Wiggo -06!!
  • hotten

sredetz med apollo, har vunnit resan så har inte bokat själv.. kanske duger det annars kanske man kan köpa upp sig på plats...

• Fiffie

Vi ska bo på Dunav, reser oxå med apollo..

hotten: Nessebar är ju fins för vuxna har jag hört.. Ska se till å besöka det den här gången

Svar på tråden bulgarien sunny beach